۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
تعیین تکلیف معدن «هیزج» همدان همچنان چشم انتظار تصمیمات سازمان صمت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تعیین تکلیف معدن «هیزج» همدان همچنان چشم انتظار تصمیمات سازمان صمت

همدان-حجت الاسلام فلاحی،نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه معدن روستای هیزج با برخورد مردم مواجه شده است، گفت: تعیین تکلیف معدن «هیزج» همچنان چشم انتظار تصمیمات سازمان صمت همدان است.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار در رابطه با مشکل و دغدغه معدن داران همدان مطرح کرد: آنچه در زمینه معادن در استان همدان با آن مواجه هستیم این است که عده ای مطرح می کنند که نیروی مجرب و متخصص و کاری در این زمینه فعالیت ندارد، درحالی که در این زمینه نیروی متخصص کم نداریم.

در زمینه فعالیت معادن، سازمان صمت کمترین همکاری را دارد

وی با بیان اینکه در زمینه فعالیت معادن، سازمان صمت کمترین همکاری را دارد، عنوان کرد: به عنوان نمونه معدن روستای هیزج با برخورد مردم مواجه شده و حدود دو ماهی است که تصمیم گیری شده مسئله زمین شناسی این منطقه بررسی شود تا مردم این منطقه نگران کور شدن چشمه هایشان نباشند ولی تا به امروز سازمان صمت جوابیه ای در این مورد صادر نکرده و کار به جایی رسیده که کارمند سازمان، جواب سر بالا داده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موارد ذکر شده یکی از موانعی است که متاسفانه در رابطه با تولید با آن روبرو هستیم چراکه مردم منطقه هیزج نسبت به اقدامات بی اعتماد شده اند و ترس آن را دارند که با حفاری معدن کشت و کارها و مزارع کشاورزی آن ها خشک شود.

وی بابیان اینکه بر این اساس مردم با چه عنوان و اعتمادی اجازه دهند در معدن حفاری انجام شود!؟ افود: تا نتیجه زمین شناسی مشخص نشود، حق حفاری معدن وجود ندارد.

حجت الاسلام  فلاحی با بیان اینکه از این دست مشکلات به وفور وجود دارد، اظهار کرد: اینکه برخی عنوان می‌کنند در بخش معادن، مشکل نیروی کار متخصص داریم کاملا اشتباه است و این موضوع را قبول نداریم چراکه مشکل ما ناکارآمدی برخی مدیران است.

وی گفت: تعلل و ناکارآمدی برخی مدیران باعث ایجاد گره در کار می شود که در نتیجه آن شاهدیم کشور در مقاطع مختلف و بحران ها با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می کند.

کد خبر: ۹۲٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha