۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
 توسعه زیرساخت‌ها در ایلام اولویت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره):

توسعه زیرساخت‌ها در ایلام اولویت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است

ایلام- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)گفت: افزایش سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله پایانه مرزی مهران اولویت ستاد اجرایی است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی عسگری ظهر سه شنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: افزایش میزان اشتغال زایی در مناطق محروم و کمتر برخوردار در اولویت بنیاد برکت است.

وی افزود: با توجه به وجود مرز مهران در ایلام، اولویت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام برای توسعه سرمایه گذاری و زیرساخت ها قرار دارد.

عسگری با اشاره به اینکه  ۳۰۰ هزار نفر اشتغال زایی توسط بنیاد برکت در نقاط مختلف کشور در سال جاری پیش بینی شده است، گفت: برای استان ایلام پیش بینی ۶ هزار شغل در نظر گرفته شده است.

وی گفت: آمادگی مشارکت در سرمایه گذاری کارگاه های بسته بندی آب و آبسردکن در مهران را داریم.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه های بنیاد برکت ساخت مدرسه است و تمام مدارس کانکسی استان در طول سال جاری برچیده خواهد شد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد: ایجاد سایه بان، احداث مسجد و سرویس های بهداشتی، تجهیز و تکمیل زیرساخت های پایانه مسافربری برکت، ایجاد آبسردکن و تامین آب شرب سالم در این پایانه، تسهیل در تردد و توسعه مسیرهای دسترسی از جمله مصوبات این بازدید است که اجرای آنها در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفت.

کد خبر: ۹۲٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha