۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
 تحقق کامل دولت الکترونیک ظرف یک سال با بسیج همه دستگاه‌ها
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد

تحقق کامل دولت الکترونیک ظرف یک سال با بسیج همه دستگاه‌ها

زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متعهد می‌شوم که ظرف یک سال همه دستگاه‌ها را بسیج کنم که دولت الکترونیک را به معنای کامل آن به تحقق برسانند.

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی، در پاسخ به سوالی مبنی بر این که برای معضلات آلودگی هوا و ترافیک در کلانشهرهایی مانند تهران چه برنامه‌ای دارید؟ افزود: اساس کار باید ایجاد فضایی جدید برای حکمرانی فضای مجازی باشد و تجلی این حکمرانی در دولت الکترونیک است که اگر محقق شود پرونده بسیاری از رفت و آمدها، ترددها و پشت صف ایستادن‌ها بسته می‌شود.

وی گفت: بنده متعهد می‌شوم که ظرف یک سال همه دستگاه‌ها را بسیج کنم که دولت الکترونیک را به معنای درستش و نه به معنای ارائه چند خدمت محدود به تحقق برسانم و قطعاً پرونده بسیاری از این ترددها بسته می‌شود و آلودگی هوا کاهش می‌یابد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: علاوه بر این نوع مواجهه ما با مصرف پرشدت انرژی هم بسیار اهمیت دارد چرا که بسیاری از منابع ما در بخش انرژی هرز می‌رود و ما باید با توجه به شرایط اقلیمی امکانی را ایجاد کنیم که متناسب سازی صورت گیرد و در کنار آن توجه به سایر موارد مانند فضای سبز هم تنفس گاهی را برای شهر تهران فراهم کند.

کد خبر: ۹۲٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha