۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
سیاست با مسائل اقتصادی کشور گره خورده است
رئیس اتاق بازرگانی همدان:

سیاست با مسائل اقتصادی کشور گره خورده است

همدان -زبردست، رئیس اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه سیاست با مسائل اقتصادی کشور گره خورده است، گفت: نمی‌شود با دنیا درگیر شد اما توسعه اقتصادی بدون نفت داشت.

علی‌اصغر زبردست در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری نشستی با محسن رضایی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بزرگ‌ترین مشکل ما این است که سیاست با مسائل اقتصادی گره خورده است.

وی با بیان اینکه سه سال است بدنه دولت تلاش می‌کند FATF تصویب شود ولی مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوی آن را گرفته است؛ افزود: مدام شعار اقتصاد بدون نفت می‌دهیم در حالی که نمی‌شود با دنیا درگیر شد اما توسعه اقتصادی بدون نفت داشت یا شبکه بانکی از قوانین بین‌المللی تبعیت نکند.

رئیس اتاق بازرگانی همدان بابیان اینکه من عملکرد اقتصادی این دولت را تایید نمی‌کنم اما این مشکلات پس‌لرزه‌های دولت‌های قبلی است، گفت: اگر همان موقع که دولت گذشته انحرافات خود را شروع کرد و تحریم‌ها را کاغذ پاره می‌دانست، روبه‌روی آن می‌ایستادند، امروز کار این دولت به اینجا نمی‌رسید و بااین‌همه بحران مواجه نمی‌شد.

زبردست تاکید کرد: اگر قرار است با دنیا مدام در جنگ باشیم، صادرات و مراوده بانکی چه معنایی دارد؟ امروز برای انتقال ساده پول، فعالان اقتصادی ما باید هزینه‌های سربار بسیاری پرداخت کنند و به صرافی‌های مختلف پورسانت بدهند که همین روند قیمت تمام‌شده را بالا می‌برد.

کد خبر: ۹۲٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha