۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
بزرگترین پایانه بار کشور برای مقابله با کرونا ضدعفونی می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:

بزرگترین پایانه بار کشور برای مقابله با کرونا ضدعفونی می‌شود

اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به منظور مقابله با کرونا، برای ضدعفونی کردن پایانه بندر امام خمینی(ره) به عنوان بزرگ ترین پایانه بار کشور در حمل کالاهای اساسی، تمهیداتی در نظر گرفته شد.

غلام عباس بهرامی نیا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضدعفونی کردن پایانه های بار و مسافر استان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۵۰ هزار تن کالا از مبدأ بندر امام خمینی(ره) به سایر نقاط کشور ارسال می شود، افزود: روزانه حدود ۳ هزار راننده وارد پایانه بار بندر امام خمینی(ره) و به همین تعداد نیز کامیون بار از بندر خارج می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در این راستا برای ضدعفونی کردن پایانه بندر امام خمینی(ره) به عنوان بزرگ‌ترین پایانه بار کشور در حمل کالاهای اساسی، تمهیداتی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در نظر گرفته شد.

بهرامی نیا گفت: علاوه بر ضدعفونی کردن پایانه، سطوح و سالن‌های اعلام بار طی چند مرحله در روز، پیش از ورود رانندگان به پایانه بندر امام خمینی(ره) دمای بدن آنها به وسیله تب سنج کنترل می‌شود تا در صورت مشاهده مورد مشکوک، امکان مراجعه سریع فرد به درمانگاه مهیا باشد.

وی با اشاره به استقرار خودروی آمبولانس و کارشناسان بهداشت در پایانه بار بندر امام خمینی(ره)، ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایان سال،  مقدار زیادی کالای اساسی وارد کشور می‌شود که باید هرچه سریع‌تر در بنادر تخلیه و برای ارسال به سایر نقاط کشور بارگیری شوند از رو با انجام این اقدامات، اطمینان خاطر را  در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای رانندگان ایجاد می‌کنیم.

کد خبر: ۹٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha