۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
جذب ۱۹۶۰ نفر در آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم خبر داد

جذب ۱۹۶۰ نفر در آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری

خراسانی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم از جذب هزار و ۹۶۰ نفر نیروی انسانی در آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، خراسانی با اعلام این خبر اظهار داشت: متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری می‌توانند از روز ۱۸ الی ۲۲ خردادماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن مطالعه دفترچه راهنما، در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: ثبت نام برای شرکت در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی است و روز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ پایان می پذیرد.

خراسانی ادامه داد: متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما با فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز؛ به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم گفت: آزمون روز ۲۲ مرداد ماه سال جاری برگزارمی شود و حداکثر ۴۰ روز پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه اعلام خواهد شد.

دکتر خراسانی همچنین اظهار داشت: از ۱۹۶۰ نفر نیروی انسانی که جذب خواهند شد، ۱۶۹۳ نفر سهمیه دانشگاه‌ها، ۱۴۸ نفر سهمیه موسسات آموزشی و پژوهشی، ۱۱۹ نفر سهمیه پارک‌های علم و فناوری هستند و حوزه ستادی وزارت علوم هم در این آزمون فاقد سهمیه است.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان قراردادی شاغل در دانشگاه‌ها و موسسات وابسته نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و میزان سنوات آنان در زمان ثبت‌نام به حداکثر سن اضافه خواهد شد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم تاکید کرد: افراد بومی شهرستان‌ها در زمان ثبت نام، باید نسبت به بارگذاری فرم استشهاد محل سکونت به منظور محاسبه امتیاز بومی گزینی در سامانه ثبت‌نام اقدام نمایند.

خراسانی یادآور شد: لازم است متقاضیان برای اطلاع از کد رشته‌های تحصیلی که می‌توانند در این آزمون شرکت کنند، دفترچه راهنمای آزمون را که از روز ۱۸ خرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت، مطالعه کنند.

کد خبر: ۹۱٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha