۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
۳۰۰ واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت و اجرا است
استاندار همدان:

۳۰۰ واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت و اجرا است

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت و اجرا است، گفت: توسعه همه‌جانبه استان همدان مدیون تلاش‌ها و فعالیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی ظهر دوشنبه در  سفر یک‌روزه خود به شهرستان ملایر که با هدف بازدید از واحدهای تولیدی معدنی شهرک صنعتی امام رضا(ع) واقع در جوکار انجام شد، صمن‌تقدیر و تشکر از سرمایه گذاران بخش خصوصی به‌ویژه شرکت آهن و سیاسی آذرخش، گفت: در ادامه سلسله بازدیدها که در راستای حمایت از تولید و تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شده، با هیئت موثری از مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای مانع‌زدایی‌ها از شهرک صنعتی امام رضا(ع) و واحدهای تولیدی زیرمجموعه بازدید شد.

شاهرخی گفت: محدودیت‌ها، موانع و درخواست‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شهرک صنعتی جوکار، به مدیران مربوطه ابلاغ و موضوعات پیگیری خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت و اجرا است، گفت: بدون شک توسعه همه‌جانبه استان همدان مدیون تلاش‌ها و فعالیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

توسعه همه‌جانبه استان همدان مدیون تلاش‌ها و فعالیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است

استاندار همدان با تاکید بر اینکه سیاست دولت و دستگاه‌های اجرایی بسترسازی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است؛ گفت: یکی از اقدامات مهم و قابل توجه عزم و اراده ملی در حوزه تولید مجموعه فروسیلیس استان همدان در شهرک صنعتی امام رضا (ع) در جوکار ملایر است.

شاهرخی گفت: مسائل و مشکلاتی که توسط مدیران عامل این واحدهای تولیدی ارائه شد به‌صورت ویژه تا حل شدن و رفع آن‌ها پیگیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با همراهی و همکاری برق استان همدان مشکل خاصی در جهت تامین برق واحدهای تولیدی شهرک صنعتی امام‌رضا(ع) وجود ندارد، ادامه داد: نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهرستان ملایر باید هرچه سریع‌تر پیگیر شود تا واحدهای معدنی و تولیدی شهرک صنعتی به تناسب ظرفیت‌ها و امکانات، بتوانند از آن بهره برداری کنند.

استاندار همدان افزود: ضمن رعایت تمام قوانین زیست‌محیطی در شهرک صنعتی جوکار، می‌توان از ظرفیت واحدهای تولیدی این شهرک در راستای توسعه استان همدان به‌ویژه شهرستان ملایر و جوکار استفاده برد.

شاهرخی یادآور شد: با تکمیل دیگر واحدهای صنعتی شهرک صنعتی امام رضا(ع) این امکان وجود دارد که برای بیش از ۴چهار هزار نفر فرصت اشتغال ایجاد شود.

کد خبر: ۹۱٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha