۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
تزریق ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین
استاندار زنجان خبر داد

تزریق ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین

زنجان- استاندار زنجان از تزریق ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین خبر داد  و گفت: سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده بود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه زیربنایی استان در محل استانداری زنجان بر لزوم تقوبت صنعت گردشگری در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: باید اشتغال استان در بخش خدمات تقویت شود. 

استاندار زنجان به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان اشاره کرد و افزود: تا پایان امسال اقدامات انجام شده در طرح اقدام ملی مسکن در استان خودش را نشان می دهد.

حقیقی تاکید کرد: استان زنجان از جهت پیشرفت پروژه ها در طرح اقدام ملی مسکن جایگاه خوبی را در سطح کشور از آن خود کرده است. 

وی از تزریق ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان به قزوین خبر داد و گفت: طی سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده بود و روند اجرای آن با سرعت خوبی در حال انجام است. 

استاندار زنجان به برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته با برگزاری این جلسات ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل وارد چرخه تولید شد و طی سالجاری هم این جلسه به خوبی برگزار می شود و توفیقات خوبی هم در حوزه صنعت استان اشتغال ایجاد شده است. 

کد خبر: ۹۱٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha