۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
۴ طرح توسعه‌ واحدهای صنعتی و تولیدی در آذربایجان‌غربی افتتاح شد
همزمان با سومین روز سفر وزیر صمت؛

۴ طرح توسعه‌ واحدهای صنعتی و تولیدی در آذربایجان‌غربی افتتاح شد

ارومیه - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: چهار طرح توسعه‌ای بخش صنعت در سفر وزیر صمت به این استان با سرمایه گذاری هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا بابایی عصر شنبه در آیین بهره برداری از این ۴ طرح صنعتی و تولیدی در استان که با حضور رزم حسینی وزیر صمت برگزار شدف افزود: این چهار طرح صنعتی در شهرهای خوی، تکاب، میاندوآب و سلماس اجرا شده که در مجموع برای ۲ هزار و ۲۲۲ نفر نیز فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: طرح توسعه فاز پنج شرکت فرش صنعتی "افشار زرینه" و "ستاره افشار" در شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب و راه اندازی بخشی از مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تکاب از طرح هایی است که در جنوب آذربایجان با حضور علیرضا رزم حسینی افتتاح شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهارکرد: افتتاح طرح توسعه ای کارخانه نساجی خوی و  طرح توسعه سلماس نسج در شمال استان نیز از دیگر طرح هایی است که در سفر وزیر صمت به آذربایجان غربی بهره برداری رسید.

بابایی اضافه کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر سه روزه خود بە استان، در ١٠ شهرستان استان آذربایجان غربی از طرح‌های صنعتی در حال کار از جمله شرکت سازه کشت بوکان، کارخانه دارو گستر ساوا شفا ژن نقده، کارخانه قند مهاباد و کارخانه طلای رزشوران تکاب بازدید کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: با توجه بە روند رو بە رشد سرمایەگذاری در استان و همزمان مشکلاتی کە در شهرک‌های صنعتی جنوب استان از جمله مهاباد، بوکان و میاندوآب وجود دارد، تسهیلاتی از طرف وزیر در نظر گرفتە شد تا مقدمات توسعه شهرک‌های صنعتی و همچنین ایجاد نواحی صنعتی در شهرستان‌هایی که فاقد زمین هستند، فراهم شود.

کد خبر: ۹۱٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha