۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
طرح اقدام ملی باعث کاهش قیمت مسکن در زنجان می شود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

طرح اقدام ملی باعث کاهش قیمت مسکن در زنجان می شود

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: طرح اقدام ملی باعث کاهش قیمت مسکن در زنجان می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی طاهری بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل جهاد دانشگاهی زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص تولید مسکن گفت: طرح جهش در تولید مسکن مورد تاکید دولت است و در استان به خوبی جلو می رود. 

وی اظهار کرد: این طرح در صورت اجرایی شدن از سوی دولت هم در توسعه اشتغال و هم در کاهش قیمت مسکن تاثیر دارد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۸ هزار نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان ثبت نام کردند،گفت: امکان ساخت این تعداد در داخل شهر وجود ندارد اما زنجان در این زمینه در سطح کشور عملکرد خوبی دارد. 

طاهری با بیان اینکه مهمترین معیار برای توسعه سرانه تولید ناخالص ملی است،افزود: تولید ناخالص ملی در استان زنجان نسبت به میانگین کشور کمتر است و باید برای رسیدن به این شاخص به بحث کشاورزی اهمیت  زیادی داده شود و در این میان این استان در بخش صنعتی هم پتانسیل های خوبی دارد. 

وی با بیان اینکه معیشت و اقتصاد اولویت نخست مجلس یازدهم بود،گفت: بیشترین مصوبات و نظارت ها نیز طی یک سال گذشته در این خصوص است. 

نماینده مردم زنجان در مجلس اصلاح ساختار بانکی، مالیات و بودجه را از جمله کارهای مهم مجلس اعلام کرد و ابراز داشت: این موضوعات جزو کارهای بر زمین مانده بود. 

طاهری با بیان اینکه ۹۰ درصد از روستاهای استان زنجان مشکل  آب شرب دارند،تصریح کرد: در زمینه آب کلاه گشادی بر سر زنجان رفته است و آب استان به گیلان می‌رود. 

وی بر لزوم مدیریت مصرف آب در استان زنجان تاکید کرد و گفت: خشکسالی وجود دارد و نباید آب استان به گیلان برود. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ریشه مشکلات کشور از دیدگاه وزرا شخص رئیس جمهور است،تصریح کرد: این دولت رئیس جمهور و هماهنگ کننده ندارد و وزرا همدیگر را نمی‌بینند و قوانین و طرح‌ها اگر از سوی دولت ارائه می‌شد نیازی نبود مجلس وارد موضوعات شود. 

وی با بیان اینکه گفتمان تولید، نیازمند توجه به کالای ایرانی، افزایش تولید، افزایش ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان است،گفت: در تحقق این امر مهم هم مردم  نقش بسزایی دارند. 

نماینده مردم  زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال باید جهادگونه و با  برنامه وارد عرصه شد، افزود: برای تحقق این شعار مهم باید برنامه ها قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشد.

طاهری به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در زنجان اشاره کرد و افزود: در کلان منطقه ویژه اقتصادی برای کشور آسیب است ولی سایر استان ها دارند و باید این استان هم از این فرصت استفاده کند. 

وی تصریح کرد: مجلس در قانون‌زدایی کم کاری کرده و در زمینه تهذیب قوانین کاری نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی زنجان گفت: در بخش کشاورزی خرید محصولات کشاورزی کم ولی واردات با قیمت بالاتر است و برای یارانه کشاورزی رقم‌های جدیدی ارائه شده است.

کد خبر: ۹۱٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha