۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
سرمایه گذاری ۸۵ میلیارد تومانی برای افتتاح ۲ واحد تولیدی در مازندران
معاون صمت مازندران مطرح کرد

سرمایه گذاری ۸۵ میلیارد تومانی برای افتتاح ۲ واحد تولیدی در مازندران

ساری- یوسف نژاد، معاون سازمان صمت مازندران گفت: برای راه اندازی دو واحد راکد تولیدی در استان ۸۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

 محمد یوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به راه اندازی دو واحد تولیدی جدید هفته گذشته در استان اظهار داشت: یکی از واحدها در زمینه تولید ورق های فومیزه و دیگری در زمینه فولاد و پروفیل فعالیت دارد.

وی با عنوان اینکه با افتتاح این دو طرح تولیدی برای حدود ۵۰ نفر در استان شغل ایجاد شده است، افزود: برای واحد تولید ورق های فومیزه ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای تولیدکننده فولاد ساده و آلیاژی ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی راه اندازی و احیای واحدهای تولیدی راکد را از جمله برنامه ها برای رونق اشتغال بیان کرد و گفت: طی دو سال گذشته ۲۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در استان به چرخه تولید بازگشتند.

معاون سازمان صمت مازندران ادامه داد: روند سرمایه گذاری صنعتی و جوزاهای تاسیس و بهره برداری در استان رو به رشد است و میزان اشتغال بخش صنعتی نیز در استان روند صعودی دارد.

یوسف نژاد برپایی جلسات رفع موانع تولید و ستاد تسهیل را در رفع موانع فراروی واحدهای تولیدی مهم برشمرد و گفت: بیشتر واحدهای تولیدی دارای مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش هستند که در این جلسات برای تامین آن برنامه ریزی می شود.

کد خبر: ۹۱٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha