۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
«سفره مردم» اولویت نامزدهای انتخاباتی باشد
کارشناس مسائل اقتصادی:

«سفره مردم» اولویت نامزدهای انتخاباتی باشد

خواجه پور، کارشناس مسائل اقتصادی، با استناد به سخن رهبری که فرمودند نامزدها در ارائه برنامه، اولویت‌ها را در نظر قرار دهند، سفره و معیشت مردم را جز این دسته جای داد.

به گزارش بازار، جواد خواجه پور با اشاره به اینکه بداخلاقی انتخاباتی زمان را می سوزاند و کشور به توسعه نمی رساند، افزود: دشمن چنین رویکردی را خواستار است و لذا از هر فردی که اولویت ذهنی او باعث عقده گشایی تاریخی در بستر جامعه و منتج به فتنه اجتماعی می گردد، استقبال می کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران عامل فیس بوک و ایران اینترنشنال تمام فضای رسانه ای خود را مبتنی بر ایران ستیزی مدیریت می کنند، گفت: دشمن تلاش دارد در زمان ارائه برنامه نامزدهای انتخاباتی، فضا را به تقابلی بی منطق بکشاند.

به گفته خواجه پور دشمن تلاش دارد فضای جامعه را به خشونت اجتماعی و ناامنی بکشاند تا به منافع خود دست یابد.

«در کشورهای مدرن، عرصه رقابت انتخاباتی بر اساس برنامه و راهکارهای اجرایی مدیریت می شود در حالی که دشمن تلاش دارد در ایران به اصول تعرض شده و نا امنی پدیدار گردد.»

خواجه پور با بیان این مطلب افزود: ما باید تلاش کنیم به اصول نظام تعرضی صورت نگیرد و فقط به برنامه ها توجه کنیم.

اولویت ها؛ سرلوحه برنامه نامزدها باشد
این تحلیلگر حوزه سیاسی شرط دموکراسی منطقی در دنیای امروز را مبنی بر تشریح برنامه ها دانست و افزود: رهبری یک کل بالاتر را مطرح نمودند و فرمودند در ارائه برنامه ها، باید اولویت های کشور مطرح گردد.

خواجه پور ادامه داد: رهبری گفتند که برخی قصد دارند به فضای مجازی و سیاست خارجی بپردازند ولی اولویت معیشت و سفره مردم است.

وی در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اضافه کرد: ایشان اشاره کردند در زمان کوتاه باید از اولویت ها بهره برد و باقی مسائل در زمانی که قدرت تقسیم شد، مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۹۱٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha