۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
با نیروی جوان کارآمد می‌توان اقتصاد را به حرکت درآورد
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

با نیروی جوان کارآمد می‌توان اقتصاد را به حرکت درآورد

رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جوانان سرنوشت خود را در این انتخابات رقم بزنند گفت: نباید انتقام دولت کنونی را از دولت آینده گرفت.

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی بعد از ضبط برنامه رادیویی در جمع خبرنگاران افزود: منابع یک کشور فقط منابع مادی نیست بلکه منابع انسانی و نیروی جوان کارآمد مهمترین سرمایه‌های یک کشور است.

وی گفت: جوانان کشورمان باید مورد توجه قرار گیرند و به دغدغه‌های آنان از جمله ازدواج، اشتغال و مسکن توجه شود.

حجت الاسلام رئیسی افزود: با نیروی جوان کارآمد تحصیل کرده مان می‌توانیم تولید را در کشور فعال و از تولیدهای غیر واقعی پیشگیری کنیم.

وی گفت: در حوزه‌های گوناگون که جزو ظرفیت‌های خالی اقتصادی است می‌توانیم با جوانان فعالیت جدی داشته باشیم و حضور جوانان در عرصه‌های گوناگون؛ نوآوری، خلاقیت و ابتکار در پی دارد. این

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید به جوانان اعتماد کرد و مدیریت بنده نیز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران از جوانی شکل گرفت.
حجت الاسلام رئیسی گفت: با جوانان در ارتباط هستم و آن‌ها سرمایه‌های عظیمی هستند که می‌توانند در حوزه‌های گوناگون نقش آفرینی کنند.

وی افزود: جوانان عزیز در سرنوشت خود دخالت و سرنوشت خود را رقم بزنند و اگر به هر دلیلی از وضع کنونی گله‌مند و ناامید هستند و معتقدند وضع کشور و مشکلات، ناامیدی را بر آن‌ها حاکم کرده است نباید انتقام دولت کنونی را از دولت آینده بگیرند و با یک امید به آینده روشن در انتخابات شرکت کنند.

حجت الاسلام رئیسی اضافه کرد: حضور در انتخابات به ویژه حضور جوانان به طور حتم آینده روشن و درخشانی را در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال، تولید و استقلال اقتصادی و رفع آسیب‌های اجتماعی در پی دارد.

وی خطاب به جوانان گفت: در انتخابات مشارکت و نقش آفرینی کنید و حتماً بدانید آینده روشنی پیش روی شماست.
مانند نامزدهای دیگر انتخابات برای بخش‌های مختلف کشور برنامه دارد و بیش از ۱۰ اندیشکده با ما در جهت ارائه برنامه جامع در حوزه‌های گوناگون همکاری می‌کنند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: برای کسی که می‌خواهد در جایگاه رئیس جمهور قرار بگیرد نخستین شاخص؛ مسأله شناسی مانند تورم، گرانی، بیکاری، افزایش نقدینگی و مسائل بانکی و اجتماعی است و این که راه حل و راهکارهای این مسائل را نیز بداند.

حجت الاسلام رئیسی گفت: این که نامزدی برنامه اش موفق خواهد بود بستگی به برنامه و کارنامه اش دارد.

وی افزود: لطفی که مردم به این طلبه حقیر دارند به دلیل نگاه آن‌ها به کارنامه است.

حجت الاسلام رئیسی گفت: کارنامه به این معنا نیست که بگوییم این کارها را می‌کنیم بلکه برخی از موارد را در شعاع محدودتری در حوزه‌های مختلف انجام داده ایم و با کمک مردم و جوانان؛ با برنامه و کارنامه؛ کابینه جوان، مقتدر، دارای روحیه جهادی، انقلابی، ضد فساد و مردمی شکل می‌دهیم.

کد خبر: ۹۰٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha