۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
۹۲ درصد تسهیلات پرداختی استان سمنان در حوزه اقتصادی و صنعتی بود
معاون امور شعب بانک ملی ایران:

۹۲ درصد تسهیلات پرداختی استان سمنان در حوزه اقتصادی و صنعتی بود

سمنان- مونسان، معاون امور شعب بانک ملی ایران، گفت: ۹۲ درصد تسهیلات پرداختی استان سمنان در حوزه اقتصادی و صنعتی بوده است.

حسن مونسان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بانک ملی برای اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی همواره آمادگی لازم را داشته است و با همدلی و هماهنگی می توان برای تحقق شعار سال اقدام کرد، ابراز داشت: متوسط مجاز اعطای تسهیلات به بخش اقتصادی ۸۰ درصد از مجموع کل تسهیلات است اما در استان سمنان بیش از ۹۲ درصد تسهیلات پرداختی مربوط به حوزه اقتصادی و تولید و صنعت است.

وی افزود: بانک ملی ایران در سال جاری باهدف تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب برای کاهش موانع اداری در اعطای تسهیلات تلاش خواهد کرد.

معاون امور شعب بانک ملی با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و تامین نقدینگی واحد ها برای تحقق شعار سال، اولویت بانک ملی است، تاکید کرد: تشکیل کمیته تخصصی رفع موانع تولید در بانک ملی ایران انجام شد و حدود اختیارات مدیران استانی بانک‌ ملی در تخصیص سرمایه ثابت و سرمایه گردش افزایش یافته است.

مونسان تاکید کرد: سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی و صنعتی به تمرکز حساب و هدایت منابع به بانک ملی باهدف افزایش همکاری دو سویه اقدام کنند.

کد خبر: ۹۰٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha