۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
برنامه‌های مشخصی برای رفع فقر داریم| «دولت سلام» همه تحریم‌ها را خنثی خواهد کرد
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

برنامه‌های مشخصی برای رفع فقر داریم| «دولت سلام» همه تحریم‌ها را خنثی خواهد کرد

قاضی زاده هاشمی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه‌های مشخصی برای رفع فقر، محرومیت و اقتصاد کشور داریم و مردم نتیجه حرف‌ها و کارها را ببینند و در سفره مردم محسوس شود.

به گزارش بازار، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نخستین نشست خبری تبلیغاتی خود با بیان اینکه اقدامات و کارهای اقتصادی دولت باید در اتاق شیشه‌ای و برای مردم شفاف باشد افزود: کاملا معتقدم مشکل بورس قابل حل است، معنی ندارد ۹۰ درصد بازار سرمایه دست دولت باشد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: واقعا سه روزه می‌شود مشکل بازار سرمایه را حل کرد و این به یک حکم حکومتی یا دستور رئیس جمهور نیاز دارد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: امیدوارم در روزهای اول دولت ”سلام“ این معضل حل شود، چون معنی ندارد سرمایه بازار در اختیار و کنترل دولت باشد.

وی با بیان اینکه انفالی همچون نفت و معدن و امثال آن بیست درصدش مختص مردم همان منطقه است گفت: متاسفانه در این زمینه با مسائل عجیبی مواجهیم و مردم مناطق محروم به ویژه سیستان، ایلام، خوزستان و کرمانشاه از آن سود نمی‌برند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره وضع کرونایی کشور هم گفت: ما باید خیلی زودتر مسئله کرونا را جمع می‌کردیم و به راحتی می‌توانستیم ۱۸ میلیون دوز را وارد کنیم، این مهم را بر اساس نوع اطلاع، اشتغال و تخصصم می‌گویم.

باید به جای اشک ریختن و لبخند زدن وعده‌های داده شده را عمل کنیم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه امیدواریم به جای اشک و لبخندها به وعده‌ها بر اساس برنامه کشور را اداره کنیم افزود: حلقه‌های علم و صنعت و نیاوران و مثل آن در کشور بوجود آمد، اما امیدوارم این بار به جای رفیق بازی کشور با شایسته سالاری اداره شود.

وی با اشاره به نامگذاری دولتش به نام ”دولت سلام“ ادامه داد: برنامه‌های مشخصی برای رفع فقر محرومیت و اقتصاد کشور داریم و بر اساس تجربه ام با ناراحتی‌ها و خوشحالی‌های مردم همراه بوده ام و با قوت و قدرت می‌گویم دولت سلام همه تحریم‌ها را خنثی خواهد کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: به عنوان آگاه می‌گویم، گفتگو با دنیا ضرورت است، اما چگونگی آن و اینکه طرف‌های گفتگو معتمدان مردم هستند یا خیر؛ مهم است و باید دوستان و همسایگان ما را باور کنند، چون اعتماد متقابل در روابط جدی است.

وی افزود: مهم این است که مردم نتیجه حرف‌ها و کارها را ببینند و این در سفره مردم محسوس شود.

کد خبر: ۹۰٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha