۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
ضربه سنگین قطعی مکرر برق به صنایع کشور/ عمر مفید بسیاری از نیروگاه‌ها تمام‌ شده  است
نماینده مردم همدان در مجلس عنوان کرد:

ضربه سنگین قطعی مکرر برق به صنایع کشور/ عمر مفید بسیاری از نیروگاه‌ها تمام‌ شده است

همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعی مکرر برق به صنایع ضربه زده است، گفت: وزارت نیرو و دولت باید مورد تذکر جدی قرار گیرند.

به گزارش بازار و به نقل از دفتر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، احمدحسین فلاحی گفت: قطعی مکرر برق بسیاری از صنایع را دچار مشکل کرده  که در این خصوص وزارت نیرو و دولت باید مورد تذکر جدی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه نباید از این مشکلی که به وجود آمده به‌سادگی عبور کنیم؛ عنوان کرد: مشکل قطعی ناگهانی برق نه‌تنها در سیستم بانکی بلکه بسیاری از صنایع را دچار مشکل کرده است و به همین جهت در مجلس نمایندگان زیادی اعتراض و تذکر خود را در سامانه ثبت کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعی برق در بسیاری از مراکز و صنایع اثرات نامطلوبی دارد که به نظر می‌رسد در بحث پدافند غیرعامل و مسائل امنیتی این موضوع دیده می‌شود و باید هم وزارت نیرو و هم دولت مورد تذکر جدی قرار گیرند.

حجت الاسلام با بیان اینکه بسیاری از نیروگاه‌های کشور نیاز به اورهال دارند و باید در بسیاری از مناطق به سمت انرژی‌های پاک و نیروگاه‌های نسل جدید برویم؛ گفت: عمر مفید بسیاری از نیروگاه‌ها تمام‌شده  و برخی دچار مشکلاتی شده‌اند لذا اگر برای این موضوع چاره‌اندیشی نشود سایر نیروگاه‌ها نیز به همین سرنوشت دچار می‌شوند.

کد خبر: ۹۰٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha