۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
۵۶۳ فرهنگی در زنجان صاحب خانه می شوند
معاون راه و شهرسازی زنجان:

۵۶۳ فرهنگی در زنجان صاحب خانه می شوند

زنجان- شاهین فر، معاون راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دو هزار و ۶۵۸  فرهنگی برای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان ثبت نام کرده بودند که تنها ۵۶۳ نفر شرایط مسکن دار شدن را دارند.

سعید شاهین‌فر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ زنجانی در طرح اقدام ملی مسکن صاحب خانه می شوند، گفت: برای بیش از ۹۷ درصد از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان پروژه تعیین شده است.

وی به واگذاری مسکن به فرهنگیان در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: دو هزار و ۶۵۸  فرهنگی در استان زنجان برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده بودند که تنها ۵۶۳ نفر شرایط مسکن دار شدن را دارند و درصد زیادی هم قسط اولیه ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کردند. 

معاون راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طی هفته آینده  زمین مورد نظر برای ساخت مسکن فرهنگیان در استان زنجان اختصاص می‌یابد.

شاهین فر با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر هم اجرا می شود، تاکید کرد: اجرای این طرح در این شهرها بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است و اجرای این طرح به صورت واگذاری گروهی خواهد بود.

وی ابراز کرد: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است.

معاون راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه در استان زنجان زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن وجود دارد، تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت طرح اقدام ملی مسکن در کوی زنگان و نصر زنجان پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی دارد. 

کد خبر: ۹۰٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha