۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
دولت روحانی معیشت مردم را گروگان گرفته است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

دولت روحانی معیشت مردم را گروگان گرفته است

تالارپشتی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: گرانی‌های امروز نتیجه رأی مردم به روحانی است و رئیس جمهور هم مزد آن‌ها را کف دست‌شان گذاشت.

به گزارش بازار، عزت الله اکبری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اعلام خبر رسمی گرانی خودرو، نان، مرغ و... از سوی دولتی که روزهای پایانی عمر خود را می‌گذراند، اظهار کرد: در کمیسیون صنایع، نماینده‌ها در دو گروه جای گرفتند، یک بخش درپی دلایل گرانی خودرو بودند و مقامات سازمان گسترش را مورد سوال قرار دادیم و بخشی دیگر از نمایندگان، در مجلس ماندند و موضوع گرانی نان را پیگیری کردند.

وی گرانی خودرو را به یک نخود سیاه تشبیه کرد و افزود: دولت کارها را رها کرده است و ما شاهد هیچ نوع اعمال مدیریتی نیستیم.

اکبری گفت: این روند، نتیجه آرایی است که ملت به آقای روحانی دادند و رئیس جمهور هم مزد مردم را کف دستشان می‌گذارد.

وی افزود: رئیس جمهور این روند را از هشت سال قبل عملیاتی کرد و امروز هم در حال جبران مافات است!

اکبری با اعلام اینکه در جلسه‌ای که مسئولان امر با نماینده‌ها برگزار کرده اندف هر یک به دلایلی اشاره می‌کنند، گفت: اینگونه نیست که دلیل قابل قبول نباشد ولی خودروساز اعلام می‌کند که وقتی قیمت فولاد در نوسان عجیب و غریب است، چه توقعی از قیمت خودرو می‌رود!؟

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه وقتی با فولادی‌ها سخن می‌گوییم، دیگران هم نسبت به نوسان قیمت آن اظهار نظر می‌کنند، گفت: شرکت‌های فولادی به ارز نیاز دارند و دولت می‌گوید خودتان این ارز را تهیه کنید.

اکبری یادآور شد: روز گذشته هر کجا سر زدیم، برق قطع بود و در منزل هم به تازگی برق وصل شده بود و معتقدیم این رویه، عادی نیست.

وی با بیان اینکه دولت نا به سامانی را در کشور مدیریت می‌کند، گفت: دولت روحانی معیشت مردم را گروگان گرفته است تا اهداف سیاسی خود را پیاده کند و همگان هم این مسئله را می‌دانند.

اکبری افزود: تا زمانی که مجلس یازدهم روی کار نیامده بود، [روحانی] فلش هر کار خلاف و بی عرضگی دولت را به سمت رهبری می‌گرفت ولی امروز دیگر قادر به انجام این کار نیست.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم از دولت توضیح می‌خواهد و دولت هم باید جواب دهد چراکه مجلس انقلابی، حساس است.

کد خبر: ۹۰٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha