۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
ماموران در اعمال جریمه شرایط اقتصادی را در نظر بگیرند
رئیس پلیس راهور ناجا:

ماموران در اعمال جریمه شرایط اقتصادی را در نظر بگیرند

هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی در هنگام جریمه به صورت هوشمندانه و مبتنی بر شرایط اقتصادی کشور حال مردم را درک و بعد جریمه کنند.

به گزارش بازار، سردار سرتیپ هادیانفر امروز در پنجمین رزمایش اقتدار پلیس راهور ناجا با بیان این که شرایط اقتصادی کشور، تورم و بیماری کرونا مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است، افزود: ماموران در هنگام جریمه به صورت هوشمندانه عمل کنند و اگر راننده‌ای تخلف خود را پذیرفت فقط به او تذکر دهند و از اعمال قانون بپرهیزند.

وی گفت: البته سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکت به صورت مارپیچ، ورود ممنوع و دنده عقب در بزرگراه‌ها از خطوط قرمز پلیس است و نبایستی از آن گذشت.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: اگر ماموری در اطراف بیمارستان تخلفی را مشاهده می‌کند تذکر دهند، زیرا ممکن است آن راننده مریض داشته و گرفتار باشد، بنابراین حال او را درک کنند و با راهنمایی کردن نسبت به اجرای نظم و انضباط ترافیکی اقدام کنند.

وی گفت: تمرکز همکاران بر تخلفات حادثه ساز باشد.

سردار هادیانفر افزود: در آستانه انتخابات هستیم و پلیس راهنمایی و رانندگی همانند دیگر همکاران ما در نیروی انتظامی آماده هستند تا بهترین و ایمن‌ترین خدمات را ارائه دهند.

وی گفت: ما همیشه خادم مردم بوده و خواهیم بود و از مردم انتظار داریم در اجرای انضباط ترافیکی تمام تلاش خود را بکار گیرند و پلیس مسئول نظارت بر این موضوع است.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: امروز ۶۰ درصد فوتی تصادفات در موتور سواران به دلیل ضربه مغزی و استفاده نکردن از کلاه ایمنی است.

وی گفت: سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، توجه نکردن به جلو، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و استفاده نکردن از کمربند و کلاه ایمنی از عوامل افزایش تصادفات رانندگی منجر به فوت و جراحت است.

کد خبر: ۹۰٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha