۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید
وزیر نیرو خواستار شد:

در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید

وزیر نیرو گفت که در روزهای پایانی سال که به رعایت دقیق مسائل بهداشتی توصیه شده از همه هموطنان عزیز درخواست داریم در مصرف آب و برق، بالاخص آب صرفه جویی کنند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان در گفت و گویی تاکید کرد: همانطور که رییس جمهوری محترم فرمودند در تامین آب و برق مشکلی در کشور وجود ندارد و همانطوری که وعده داده بودیم خوشبختانه با همکاری مردم و سایر دستگاه های اجرایی، تا پایان سال جاری ۲۲۷ پروژه بزرگ آب، برق و فاضلاب با ۳۳ هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری برسد و در سال آینده نیز این روند ادامه پیدا کند.

وزیر نیرو توضیح داد: در روزهای اخیر مصرف آب به شدت افزایش یافته و باید مواظب باشیم آب آشامیدنی هدر نرود، تا در تصفیه آب و انتقال آن به شبکه دچار مشکل نشویم.

اردکانیان با بیان اینکه ما از نظر تامین آب شرب مشکلی نداریم، گفت: ولی به هر حال باید آب رودخانه ها وارد تصفیه‌خانه ها شود تا بر اساس ظرفیت‌های موجود تصفیه و برای مصرف آماده شود.

وی تصریح کرد: اگر روند مصرف آب آشامیدنی افزایش یابد شبکه آب با کاهش فشار مواجه خواهد شد در حالی که ما در مقابله با ویروس کرونا در خط مقدم به آب نیاز داریم و نباید با کمبود آب روبه رو  شویم.

اردکانیان ادامه داد: در جهت همراهی با هموطنانی که در شرایط فعلی دچار مشکلات اقتصادی شده اند به سهم خودمان به شرکت ها ابلاغ کردیم حق انشعاب ها با تقسیط انجام  و در حوزه  پرداخت بهای آب و برق در صورتی که خدمت رسانی ما را دچار اختلال نکند تا پایان اردیبهشت سال آینده به کسبه فرصت داده شود تا با همکاری و همراهی لازم رفاه مردم نیز تامین شود.

وزیر نیرو توضیح داد که  در این زمینه نیز اگر بدهی‌هایی از گذشته انباشته داریم، نباید اجازه دهیم موضوع به این مساله ارتباط پیدا کند و با هماهنگی لازم سعی کنیم فشار از روی دوش مردم برداشته شود.

کد خبر: ۹٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha