۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
 اختصاص ۴۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات بانک کشاورزی به طرح های آبزی پروری
مدیر کل شیلات گلستان خبر داد:

اختصاص ۴۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات بانک کشاورزی به طرح های آبزی پروری

گرگان- مدیر کل شیلات گلستان گفت: ۴۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بانک کشاورزی، در قالب تفاهم نامه جهش تولید استان گلستان به طرح های آبزی پروری شیلات اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش بازار به نقل از شیلات گلستان، سید جواد قدس علوی اظهارکرد: افزایش اعتبارات و تسهیل در امر بیمه محصولات کشاورزی از مهم ترین دغدغه های شیلات است که امیدواریم با همکاری سایر دست اندرکاران محقق شود.

وی با اشاره به اهمیت بیمه محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بالای بیمه کشاورزی در صورت بروز خسارت، مکاتبه با سازمان شیلات ایران مبنی بر ارائه پیشنهاد به صندوق بیمه کشور برای در نظر گرفتن تنخواه گردان در صورت بروز خسارت به مزارع انجام می گیرد.

مدیر کل شیلات گلستان در پایان در خصوص پرداخت تسهیلات به پرورش دهندگان ماهی گفت: براساس سهم بری اداره کل شیلات از منابع اعتباری تبصره ۱۸، بند الف ماده ۵۲ قانون الحاق و سایر منابع اعتباری، به زودی از سوی شیلات، مصوبه ستاد فرماندهی اقتصادی پرداخت تسهیلات به همه پرورش دهندگان از جمله پرورش دهندگان ماهی با استفاده دومنظوره از آب چاه های کشاورزی جهت انجام پیگیری های لازم پرداخت تسهیلات، به بانک کشاورزی ارسال می شود.

کد خبر: ۹۰٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha