۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
جدیدترین سرویس ارائه خدمات تلفن ثابت در کردستان راه اندازی شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

جدیدترین سرویس ارائه خدمات تلفن ثابت در کردستان راه اندازی شد

سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان از راه اندازی جدیدترین سرویس ارائه خدمات تلفن ثابت در این استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت به نیاز روز افزون مردم به خدمات و سرویس های جدید مخابراتی در حوزه تلفن ثابت اشاره کرد و گفت: تداوم ارائه خدمات نوین در حوزه باند پهن از اقدامات و اولویت های مخابرات منطقه است.

وی ارائه خدمات در حوزه باند پهن توسط مخابرات منطقه را مطلوب دانست و افزود: پروژه های چشمگیری در راستای ایجاد زیرساخت های لازم برای بهره مندی مشتریان از سرویس ftth  به عنوان جدیدترین سرویس تلفن ثابت در استان اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه در دو ماهه اول سال جاری بیش از ۴۲۵ پورت ftth در استان دایر شده است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۵۴۰ مشترک ftth در استان کردستان فعال شده است که این مهم بیانگر میزان آگاهی و استقبال مشتریان از این محصول مخابراتی است.

وی با اشاره به رشد ۱۰۰درصدی تعداد مشتریان سرویس fthh نسبت به سه سال گذشته در استان کردستان اشاره کرد و گفت: با تلاش همکاران امکان استفاده از این سرویس برای مشتریان استان در حد مطلوب فراهم شده است.

حکمت با اشاره به اینکه فیبرنوری یکی از پایدارترین راه‌های ارائه‌ی اینترنت با کیفیت و پرسرعت است، یادآور شد: در پروژه FTTH ، فیبر نوری جایگزین کابل مسی منازل شده که با این تکنولوژی سرویس و بسته‌های نامحدود مخابراتی به مشترکان ارائه می شود.

وی افزود: طبق برنامه تعریف شده در نقاطی که شبکه کابل مسی وجود نداشته باشد بر اساس زیرساخت ها و شرایط لازم، فیبر نوری اجرا می شود.

کد خبر: ۹۰٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha