۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
 شهرک های صنعتی مازندران نیمه تعطیل هستند
نماینده مردم ساری:

شهرک های صنعتی مازندران نیمه تعطیل هستند

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: شهرک های صنعتی استان مازندارن به دلیل وجود برخی مشکلات تقریبا نیمه تعطیل هستند.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وجود مشکلات فراوان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: این مناطق و نواحی تقریبا به حالت نیمه تعطیل هستند.

وی با اظهار اینکه ۱۰ تا ۲۰ سال گذشته سطح وسیعی از اراضی با قیمت ارزان در اختیار برخی سرمایه گذاران قرار گرفت که متاسفانه به دلیل عدم نظارت نتوانستیم سرمایه گذاری کنیم، افزود: به جد برای احیا و تعیین تکلیف این اراضی صنعتی برنامه ریزی شده است.

وی گفت: در مازندران برای هر متر اراضی صنعتی به دلیل ارزش اقتصادی آن برنامه ریزی کنیم زیرا معنایی ندارد که زمینی را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم و راکد بماند.

زارعی یادآور شد: چگونه در برخی شهرک های صنعتی به یک سرمایه گذار ۱۵۰ هزار مترمربع زمین داده شد در حالی نیاز این سرمایه گذار با ۱۰ هزار مترمربع زمین نیز تامین می شد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس فعال شدن صنایع تعطیل و نیمه تعطیل شده را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: همچنین کارگروه اشتغال در حوزه صنعت، گردشگری و اقتصاد باید به جد فعال شود.

وی با اشاره به ظرفیت های مازندران در حوزه گردشگری و اکوتوریسم گفت: این مزیت ها در دیگر استان ها کمتر دیده می شود و در حوزه بازرگانی نیز باید حتما با کشورهای همسایه ارتباط برقرار کنیم.

وی گفت: باید مشکلات تولید را در میدان کار حل کنیم زیرا چاره ای جز پرداختن به تولید برای رفع مسائل نداریم.

کد خبر: ۹۰٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha