۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
تولید کالاهای همتراز از اشکالات مهم زنجان است
استاندار زنجان:

تولید کالاهای همتراز از اشکالات مهم زنجان است

زنجان- استاندار زنجان گفت: تولید کالاهای همتراز از اشکالات مهم استان زنجان است و اولویت خرید کالا برای طرح ها و پروژه هایی همچون مسکن ملی باید از محصولات تولیدکنندگان داخلی استان باشد. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری زنجان گفت: طی سال گذشته جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان با قوت بیشتری برگزار شد و توفیقات خوبی هم حاصل شده است. 

وی با بیان اینکه در سال جاری هم باید جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به خوبی برگزار شود، اظهار کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جوار واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار می شود تا مشکلات از نزدیک رصد و بررسی شود. 

استاندار زنجان با بیان اینکه عملکرد کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان طی سال گذشته موفق بود، گفت: این موفقیت مرهون داشتن نقشه راه بود و امسال هم باید با توجه به نقشه راه برنامه ها عملیاتی شود. 

حقیقی با بیان اینکه طی سالجاری یک نقشه راه مدون برای عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهیه شود،ابراز داشت: برنامه ها و پیگیری ها برای رسیدن به نتایج عملیاتی براساس نقشه راه باشد. 

وی با بیان اینکه تولید کالاهای همتراز از اشکالات مهم استان زنجان است، گفت: اولویت خرید کالا برای طرح ها و پروژه هایی همچون مسکن ملی باید از محصولات تولیدکنندگان داخلی خود استان باشد. 

استاندار زنجان به سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اشاره کرد و ابراز داشت: این سامانه در استان با هدف درج مشکلات واحدهای تولیدی راه اندازی شده و ضمانت اجرایی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این سامانه به صورت کشوری قابل مشاهده است و واحدهای تولیدی استان مشکلات خود را در سامانه یاد شده مطرح کنند. 

۲۰ واحد تولیدی تعطیل در زنجان احیاء شد
در ادامه این جلسه، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان افزود: با برگزاری مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری های مستمر صورت گرفته در سال گذشته ۲۰ واحد صنعتی تعطیل در استان احیاء شده است و برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد. 

ناصر فغفوری ابراز داشت: طی سال گذشته ۱۰۱ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار زنجان برگزار شد. 

وی با بیان اینکه ۸۸ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان اجرا شده است،گفت: اقدامات خوبی برای فعال شدن واحدهای تولیدی تعطیل در استان انجام شده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: طی سالجاری جلسات تسهیل و رفع موانع تولید با قوت بیشتری برگزار می شود. 

کد خبر: ۸۹٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha