۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
«رسولیان» مسئول تدوین و اجرای پروژه تقویت کسب و کارهای کوچک و متوسط شد
در حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

«رسولیان» مسئول تدوین و اجرای پروژه تقویت کسب و کارهای کوچک و متوسط شد

رزم حسینی، وزیر صمت در حکمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران را به عنوان مسئول تدوین و اجرای پروژه تقویت خوشه های صنعتی، شبکه سازی و به هم رسانی کسب و کارها معرفی کرد.

 به‌ گزارش بازار به نقل از شاتا، این حکم از سوی علیرضا رزم‌حسینی «وزیر صمت» به عنوان دستگاه مجری پروژه به علی رسولیان «معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران» ابلاغ شده است.

در این حکم آمده است: نظر به ابلاغ تصویب نامه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعیین وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان دستگاه مجری پروژه تقویت خوشه‌های صنعتی، شبکه سازی و به هم رسانی کسب و کارها با تاکید بر واحدهای صنفی و بنگاه‌های تولیدی خرد، کوچک و متوسط، با توجه به سوابق، توانمندی و تعهد جنابعالی بدینوسیله مسئولیت تدوین و اجرای این برنامه به شما واگذار می‌شود.

وزیر صمت در این حکم تصریح کرد: انتظار دارم با جلب مشارکت و همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان ها، مدیران و دیگر بخش های مرتبط، تکمیل و اتمام این پروژه طبق زمانبندی مقرر محقق شود.

رزم حسینی همچنین خواسته است تا پیشرفت ماهانه امور به طور مستمر به معاونت طرح و برنامه و دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، گزارش گردد.

کد خبر: ۸۹٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha