۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
آغاز عرضه مستقیم میوه شب عید  از ۲۴ اسفند در تبریز
با هدف تنظیم قیمت انجام می شود

آغاز عرضه مستقیم میوه شب عید از ۲۴ اسفند در تبریز

تبریز- عرضه مستقیم میوه شب عید در چادرهای ویژه نوروزی از ۲۴ اسفند با هدف تنظیم بازار میوه آغاز می شود.

ابراهیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار بازار گفت: فعالیت چادرهای ویژه عرضه مستقیم میوه شب عید از روز شنبه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از فعالیت مستمر و روزانه میادین و غرف عرضه میوه و تره بار تحت نظارت سازمان خبر داد.

محمدی امروز با اعلام خبر فوق، گفت: میدان بزرگ میوه و تره بار و سبزه میدان  جهت پیشگیری واز شیوع ویروس کرونا همه‌روزه به صورت مستمر شستشو و ضدعفونی می شود.

او ادامه داد: میادین تحت نظارت این سازمان اعم از میدان بزرگ میوه و تره‌بار و سبزه میدان، میدان خشکبار ۱ و ۲، همچنین غرف موقت عرضه میوه در سطح شهر، به صورت فعال در ساعات کاری معمول خود در خدمت شهروندان گرامی است.

محمدی عنوان کرد: این میادین و غرف در ساعات معمول قبلی آماده ارائه خدمات است و شهروندان می توانند اقلام و محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مدیرعامل سازمان با تاکید براطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از این بیماری طبق دستورالعمل های بهداشتی با نصب بنر همچنین تهیه برشور و توزیع بین بهره برداران جهت رعایت دقیق نکات بهداشتی برای غرفه داران و دکه ها را در دستور کار سازمان قرارداد.

او با بیان این‌که نهاد ها و سازمان‌های ذیربط قیمت ها را کنترل و با گران فروشان برخورد می‌کنند، گفت: افزایش قیمت زنجبیل، لیموترش و سیر در بازار به دلیل تقاضای بیش از حد بوده است که امیدوارم با همکاری مردم  قیمت‌ها واقعی شوند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با بیان این‌که سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری نقشی در تعیین و نظارت بر قیمت میوه و مایحتاج عمومی  ندارد و در این برهه‌ی  زمانی سازمان های ذیربط باید در کنترل قیمت ها ورود پیدا کنند، گفت: قطعا عوامل سازمان میادین نیز جهت رفاه حال شهروندان در کنترل قیمت ها با نهاد های ذی‌ربط همکاری خواهد کرد.

کد خبر: ۸٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha