۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
رفع مشکلات گاز و برق و آبرسانی به روستاهای یزد از طریق بودجه ۱۴۰۰
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس مطرح کرد:

رفع مشکلات گاز و برق و آبرسانی به روستاهای یزد از طریق بودجه ۱۴۰۰

یزد- نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات استان یزد در بودجه ۱۴۰۰ قابل حل است، تأکید کرد که مشکلات پروژه‌های آب، برق و گاز با توجه به بودجه قابل حل است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، محمدصالح جوکار در خصوص رفع مشکلات بودجه‌ای انرژی در استان گفت: جل مشکلات موجود در استان یزد منوط به آن است که مدیران دستگاه‌های اجرایی و مرتبط استان تا چه اندازه پیگیر هستند و برای رفع مشکلات اقدام می‌کنند وگرنه اگر پیگیری لازم نشود مشکلات هم به حال خود باقی می‌مانند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به ویژه پروژه‌های حوزه‌های برق، گاز و آب‌رسانی‌های روستایی در این راستا قابل رفع و اتمام هستند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است برای رفع مشکلات، جدول دقیقی تنظیم و مسائل مربوطه به صورت دقیق در آن درج شود.

حل مشکل آسفالت معابر روستایی
محمدعلی طالبی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در خصوص سخنان نماینده مردم در مجلس از قرار گرفتن بندهای خوبی در بودجه ۱۴۰۰ برای رفع مشکلات استان‌ها اشاره کرد و گفت: از جمله طرح ملی آسفالت معابر روستایی که عملیات گازکشی آن انجام شده در بودجه دیده شده که باید به صورت جدی مورد توجه فرمانداران و مدیران دستگاه های مختلف قرار گیرد.

استاندار یزد افزود: در بحث افزایش اعتبارات تملک و هزینه‌ای هم رشد خیلی خوبی داشتیم و حتما مدیران دستگاه‌های مختلف پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبارهای لازم برای تملک در استان را انجام دهند و در بحث هزینه‌ای هم افزایش تورم ایجاب می‌کند که مدیریت مناسبی در هزینه‌ها انجام شود.

طالبی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها باید در حوزه هزینه کرد اعتبارات عمرانی سال گذشته اقدامات لازم را انجام دهند و ما تنها تا ۳۱ تیر زمان داریم ولی برخی ادارات هنوز بخش قابل توجهی از این اعتباراتشان باقی مانده و مشخص نیست چگونه می‌خواهند این هزینه را انجام دهند.

وی از دیوان محاسبات و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواست که پیگیری جدی برای هزینه کرد این اعتبارات را انجام دهند.

کد خبر: ۸۹٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha