۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مشکلات دوران کرونا را آسان ساخته است
استاندار آذربایجان شرقی:

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مشکلات دوران کرونا را آسان ساخته است

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه حوزه ارتباطات، یکی از حوزه‌های پرکار در دوران شیوع کروناست، گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی موجب شد بسیاری از مشکلات و سختی‌های این دوران حل شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در تبریز اظهار داشت: با وجود چند برابر شدن فعالیت‌های پست در دوران کرونا، این حوزه به خوبی مدیریت شده و یکی از کم‌ مشکل‌ترین حوزه‌ها در استان بوده است.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان، گفت: باوجود شرایط دشوار ناشی از تحریم و کرونا، فعالیت‌های اقتصادی در استان هنوز هم از رونق خوبی برخوردار است که این امر ناشی از توسعه زیرساخت‌ها در سال‌های گذشته بوده است.

پورمحمدی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه ارتباطات در دوران کرونا، یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در دولت تدبیر و امید و امکان برقراری ارتباطات آنلاین در حوزه‌های مختلف آموزشی و اقتصادی، مدیریتی، بسیاری از مشکلات این دوره را آسان ساخته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از آغاز اجرای طرح GNAF در یکی از مناطق شهرداری تبریز خبر داد و گفت: باید با هماهنگی بین‌بخشی بتوانیم این طرح را به همه شهرهای استان تعمیم دهیم که در این صورت بخش زیادی از موازی‌کاری‌ها رفع خواهد شد.

کد خبر: ۸۹٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha