۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
کاهش شمار پرواز فرودگاه های مازندران درپی کرونا
مدیرکل فرودگاه های مازندران مطرح کرد:

کاهش شمار پرواز فرودگاه های مازندران درپی کرونا

ساری - مدیرکل فرودگاه های مازندران، کاهش شمار پروازهای فرودگاه های استان را در ماه جاری به دلیل شیوع کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم بیان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سعدالله وطنخواه عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، کاهش شمار پرواز فرودگاه های استان را در ماه جاری ناشی از شرایط موجود براثر شیوع کرونا ویروس بیان کرد و گفت: پروازهای فرودگاه رامسر به دلیل همجواری با استان گیلان و برای حفظ سلامتی مردم تا جمعه لغو شده است.

وی درباره پروازهای فرودگاه دشت ناز و نوشهر نیز گفت: پرواز این فرودگاه ها با حفظ موارد بهداشتی و تازمانی که تقاضا وجود دارد، انجام می شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا در فرودگاه های استان، یادآور شد: انجام تب سنجی در ترمینال ورودی، گندزدایی و استریل هواپیما و فرودگاه از جمله اقدامات است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با بیان اینکه امسال بیش از ۲۶ هزار مسافر در فرودگاه های استان جابجا شدند، اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و ۶۰۰ نفر در فرودگاه رامسر، دو هزار نفر در فرودگاه نوشهر و مابقی در فرودگاه دشت ناز ساری بوده است.

وی با اشاره به رشد ۱۴ درصدی پروازهای فرودگاه های استان در ماه گذشته یادآور شد: در مجموع ۲۷۵ پرواز در فرودگاه های استان انجام شده است.

کد خبر: ۸٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha