۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زباله سوز سازی تامین شد
نماینده مردم ساری در مجلس:

۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زباله سوز سازی تامین شد

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود از تخصیص و تامین بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زباله سوز ساری خبر داد.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای مدیریت پسماند و تکمیل، تجهیز و ساماندهی زباله سوز ساری اعتبار درنظر گرفته شده است، افزود: ۸۳۹ میلیارد تومان اعتبار در این بخش درنظر گرفته شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبارات درنظر گرفته شده ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه و ۳۳۹ میلیارد تومان اعتبارات نقدی است و امیدواریم شاهد تسریع در تکمیل این پروژه باشیم.

وی با اظهار اینکه در ساری و میاندرود طرح های اولویت دار بخش کشاورزی، صنعتی و گردشگری مشخص شده است، گفت: در حوزه کشاورزی لازمه کار این است که ظرفیت های این بخش احصاء و شناسایی شود زیرا بیش از دو ونیم میلیون تن مرکبات در استان تولید می شود.

زارعی به نقش استان در تامین ۴۳ درصد برنج کشور اشاره و اضافه کرد و گفت: باید در حوزه کشاورزی جریان قوی داشته باشیم و جریان تولید تا مصرف را راه اندازی کنیم.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه باید زمینه و امکان دامپروری در بالادست و تولید گیاهان و میوه های سیاه ریشه را فراهم کنیم، تصریح کرد: در دشت ها نیز باید به سمت تسطیح و توسعه اراضی پیش رویم و تجهیز اراضی را به ۶۵ درصد برسانیم.

زارعی با عنوان اینکه شهرک تخصصی کشاورزی و صنایع تبدیلی در ساری و میاندرود احداث و اجرا می شود به کشاورزان نوید داد تا چندماه آینده اراضی در شهرک های کشاورزی و صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شود.

کد خبر: ۸۹٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha