۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
شهرک‌های اختصاصی در شهرستان خدابنده ایجاد می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

شهرک‌های اختصاصی در شهرستان خدابنده ایجاد می‌شود

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه ایجاد شهرک‌های اختصاصی در خدابنده ضروری است، گفت: در این شهرستان شهرک‌های اختصاصی ایجاد می‌شود. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در مناطق محروم استان زنجان طی سالجاری مورد تاکید و توجه است،گفت: طی سالجاری این مهم در استان به جد دنبال می شود. 

وی با بیان اینکه شهرستان خدابنده از مناطق محروم استان زنجان است، اظهار کرد: ایجاد شهرک‌های اختصاصی در این منطقه ضروری است و در این شهرستان شهرک های اختصاصی ایجاد می شود. 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه شهرستان خدابنده دارای پتانسیل‌های مطلوبی است که می‌توان آنها را پویا کرد، گفت: ایجاد شهرک‌های تخصصی همچون شهرک ویژه قطعات بتنی و مصالح ساختمانی در خدابنده با توجه به زیرساخت‌ها و منابع قابل دسترس در شهرستان خدابنده پیگیری می شود.

فغفوری تاکید کرد: در حوزه تولید پوشاک به صورت صنف ظرفیت خوبی در این شهرستان وجود دارد و در صورت حضور بخش خصوصی این آمادگی وجود دارد. 

وی با بیان اینکه با اختصاص ۴۰ هکتار زمین ایجاد شهرک اختصاصی پوشاک خارج از محدوده شهر خدابنده پیگیری می شود و به زودی محقق می شود، ابراز داشت: واحدهای موجود در شهرستان خدابنده همچون سرنگ سازی و آریا رنگ نیز طرح‌های توسعه‌ای خوبی در دست اقدام دارند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان خدابنده حمایت لازم را خواهیم داشت، تصریح کرد: در کنار سرمایه گذاران جدید نیز حضور خواهیم داشت تا توسعه اقتصادی در این منطقه محقق شود.

کد خبر: ۸۹٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha