۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
حمایت از طرح‌های نوآورانه رسانه‌ای حوزه جمعیت و خانواده
مدیر روابط عمومی بنیاد احسان خبر داد

حمایت از طرح‌های نوآورانه رسانه‌ای حوزه جمعیت و خانواده

حسینی، مدیر روابط عمومی بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام از حمایت از طرح‌های نوآورانه رسانه‌ای حوزه جمعیت و خانواده خبر داد.

به گزارش بازار، سید محمد مهدی حسینی در آیین رونمایی از دوره‌های توانمندسازی و منتورینگ رویداد نوآوری ملی مثبت ۲ با تاکید بر اهمیت رسانه و اثرگذاری آن بر جریان سازی گفتمان خانواده و جمعیت افزود: بنیاد احسان رسالتی اجتماعی دارد و حمایت‌های خود از رویداد مثبت ۲ را در دو زمینه حمایت‌های توانمندسازی، آموزش و منتورینگ و همچنین اعتبارات اجرایی‌سازی ایده‌های رسانه‌ای محقق کرده است.

وی افزود: به علاوه بنیاد برای حضور آثار رسانه‌ای در جشنواره‌های معتبر یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به آغاز حرکت‌های نوآورانه در بنیاد احسان توضیح داد: در سال ۹۹ سکوی نوآوری اجتماعی احسانی‌نو آغاز به کار کرده است و در این طرح رویدادهای مختلف نوآوری در زمینه مسائل اجتماعی برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است و رویداد مثبت ۲ از جمله این موارد است.

مدیر روابط عمومی بنیاد احسان در پاسخ به این سوال که حمایت‌های بنیاد احسان از زورج‌های کم برخوردار چیست گفت: یکی از اولویت‌های بنیاد احسان مسئله جمعیت، ازدواج و تشکیل خانواده است.

حسینی افزود: از جمله حمایت‌های بنیاد احسان اهدای ۱۷ هزار جهیزیه به زوج‌ها نیازمند مناطق محروم و درمان سالانه ۲ هزار زوج نابارور از اقشار آسیب‌پذیر است.
در این مراسم محسن جهانی، معاون اجتماعی بنیاد احسان نیز با اشاره به دوره‌های این رویداد گفت: در این مرحله دو دوره توانمندسازی غیرحضوری مثبت خانواده و مثبت کنشگر، تولید و در اختیار شرکت کنندگان این رویداد قرار خواهد گرفت.

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات نیز در این برنامه با تشکر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان در زمینه جمعیت و خانواده گفت: چنین رویدادهایی با ایجاد جریان در بدنه دانشجویی و نخبگانی مسئله جمعیت را به دغدغه عمومی تبدیل خواهد کرد

در پایان این مراسم از دو پوستر دوره‌های مثبت کنشگر و مثبت خانواده و پک دی وی دی این دوره‌ها رونمایی شد.

آیین رونمایی از دوره‌های توانمندسازی و منتورینگ رویداد نوآوری ملی مثبت ۲ به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، وزارت علوم و تحقیقات و سازمان بسیج دانشجویی برگزاری شد.

کد خبر: ۸۹٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha