۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
ارائه مجوز صندوق توسعه برای تسهیلات دهی به پالایشگاه‌های کوچک
عضو ناظر مجلس در هیات امنای صندوق توسعه ملی خبر داد

ارائه مجوز صندوق توسعه برای تسهیلات دهی به پالایشگاه‌های کوچک

اقساط تسهیلات ویژه ارزی پرداخت شده به شرکت ملی کشتیرانی و تمام دریافت‌کنندگان تسهیلات ارزی اعم از افراد و بانک‌ها به دلیل وضعیت متاثر از شیوع کرونا و تحریم‌ها به مدت یکسال امهال شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا دشتی اردکانی  عضو ناظر مجلس در هیئت امنای صندوق توسعه ملی، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هیئت امنای صندوق توسعه ملی در سال ۱۴۰۰ به ریاست رئیس‌جمهور گفت: اعضای هیئت امنای این صندوق به عنوان اولین دستور جلسه خود با توجه به وضعیت اقتصادی کشور متاثر از شیوع کرونا و تحریم‌های همه جانبه با امهال اقساط تسهیلات ۱.۵ میلیارد دلاری تخصیص یافته از صندوق برای اشتغالزایی روستایی و عشایری موافقت کردند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: همچنین اقساط تسهیلات ویژه ارزی پرداخت شده به شرکت ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و تمام دریافت‌کنندگان تسهیلات ارزی اعم از افراد و بانک‌ها به دلیل وضعیت پیش آمده متاثر از شیوع کرونا و تحریم‌ها به مدت یکسال امهال شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: اعضای هیئت امنای صندوق توسعه ملی به منظور اجرای مصوبه مجلس درباره استفاده پالایشگاه‌های کوچک و بخش‌های مستعد دیگر از تسهیلات این صندوق برای تبدیل نفت به فرآورده‌های نفتی مجوز های لازم را تصویب کردند.

کد خبر: ۸۹٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha