۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
اختصاص اعتبار به ۱۷ پروژه جهش تولید در استان ایلام
استاندار ایلام خبر داد

اختصاص اعتبار به ۱۷ پروژه جهش تولید در استان ایلام

ایلام- استاندار ایلام از اختصاص اعتبار به ۱۷ پروژه جهش تولید در استان ایلام خبر داد و گفت: مدیران استان زمینه جذب اعتبارات را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری ظهر روز چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی در محل استانداری ایلام با اشاره به وضعیت ناپایدار جوی، شرایط خشکسالی در کشور و کمبود بارندگی ها اظهار داشت: با توجه به وضعیت کشور امسال با کمبود آب و برق مواجه ایم، بخشی از کار ناشی از سو مدیریت هاست که باید ضمن پاسخگویی به افکار عمومی و اطلاع رسانی دقیق موضوعات حوزه کاری، برنامه ریزی لازم برای مدیرت مصرف اب انجام  گیرد.

وی افزود: مردم نیز با استفاده بهینه انرژی و صرفه جویی در مصرف آب و برق برای گذر از این بحران همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار ایلام با اشاره به کاهش میزان حضور کارکنان ادارات به منظور استفاده بهینه از انرژی و صرفه جویی در مصرف برق خواستار برنامه ریزی دقیق و کارشناسی میزان ساعت کاری کارمندان دستگاه های اجرایی استان در حوزه جنوب از اول خردادماه و حوزه شمالی استان از اول تیرماه شد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی درست برای مصرف بهینه برق، بیان کرد: دستگاه های اجرایی که بیشتر از پیک تعیین شده مصرف کنند برق‌ آنها قطع می شود.

نوذری با بیان اینکه شاکله اصلی کار ما توجه به مسائل اقتصادی و توسعه زیرساخت های اساسی است، از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست اولویت هاو ضرورت های کاری دستگاه را با نگاه توسعه محور پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاههای اجرایی اعتبارات سال ۱۴۰۰ را با همکاری فرمانداران به پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالا اختصاص دهند، بخصوص پروژه هایی که در حال تکمیل شدن است و تا پایان دولت به اتمام می رسند.

نوذری با تقدیر از اقدامات انجام شده در شهرک صنفی، خواستار کار بیشتر در حوزه این شهرک شد و گفت: ایلام تنها مرکز استانی است که شهرک صنفی ندارد ضرورت دارد  ظرف دو ماه آینده مقدمات کار فراهم آید.

نوذری با اشاره به اختصاص اعتبار به ۱۷ پروژه جهش تولید که در سفر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به استان اتفاق افتاد از مدیران خواست با برنامه ریزی زمینه جذب این اعتبار را فراهم آورند.

کد خبر: ۸۹٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha