۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
ادارات قزوین به علت شیوع کرونا با ۵۰ درصد کارمندان فعالیت کنند

ادارات قزوین به علت شیوع کرونا با ۵۰ درصد کارمندان فعالیت کنند

قزوین- مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین به علت شیوع کرونا به منظور مقابله با این بیماری باید با ۵۰ درصد کارمندان فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، قدرت الله مهدیخانی روز چهارشنبه در خصوص تصمیم ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا خاطرنشان کرد: این تصمیم که بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اتخاذ شده است از روز جاری لازم الاجرا بوده و همه دستگاه‌های اداری استان باید آن را اجرا کنند.

وی تصریح کرد: هر اداره و دستگاهی موظف است که با هدف پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از تجمع کارکنان در محل کار، ۵۰ درصد نیروی انسانی خود را در یک روز به کارگیری کرده و شیفت کارکنان را در روز بعد تعویض کند.

مهدیخانی به دورکاری پرسنل اشاره کرد و گفت: تحقق این موضوع، بر اساس آخرین تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بر عهده روسای هر دستگاه گذاشته شده تا بر اساس صلاحیت مجموعه تصمیم گیری کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: کاهش تردد در خیابان، پرهیز از تجمع در اماکن عمومی و مراکز تجاری و رعایت اصول بهداشتی بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا است که باید مورد توجه شهروندان و مسوولان قرار گیرد.

تاکنون ۲۵۷ نفر در استان قزوین به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۱ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر: ۸٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha