۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
سفر به مناطق شمالی به دلیل شیوع کرونا پرخطر است
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا:

سفر به مناطق شمالی به دلیل شیوع کرونا پرخطر است

ساری - نماینده ویژه وزیر بهداشت در امور پیشگیری از کرونا در شمال گفت: در حال حاضر به دلیل پیک بالای بیماری کرونا سفر به مناطق شمالی نظیر مازندران پرخطر است.

محمدمهدی ناصحی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پیک بالای بیماری در شمال کشور به ویژه مازندران خواستار محدودیت در تردد محورهای ورودی استان شد و گفت: سفر به مازندران در حال حاضر خطرناک محسوب می شود.

وی با تاکید براینکه مردم باید توصیه های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: در صورت رعیات موارد بهداشتی و پرهیز از سفر این بیماری تا دو هفته آینده رد شمال کشور فروکش می کند اما در غیراین صورت احتمالا تا پایان فروردین ماه مازندران درگیر ویروس چموش کرونا خواهد بود.

وی تداوم اجرای طرح تب سنجی را در محورهای ورودی استان مازندران ضروری برشمرد و با بیان اینکه تب و پیک این بیماری درشمال بالا است، افزود: در حال حاضر شمار بستری ها در بیمارستان های و مراکز درمانی مازندران و گلستان بالا است و به این منظور مراکز مراقبتی ویژه برای ارائه خدمات پیش بینی شده است.

ناصحی سفر به شمال و مازندران را در حال حاضر به دلیل وضعیت بیماری کرونا و سرعت بالای شیوع آن، به نفع اهالی و مسافران منطقه ندانست و خواستار ایجاد محدودیت در دسترسی ها شد و افزود: اگر همه بیماری را جدی بگیریم در کمترین زمان می توان آن را کنترل کرد.

نماینده وزیر بهداشت با عنوان اینکه ایجاد نقاهتگاهای ویژه در استان های شمالی در دستور کار است، دلیل این طرح را تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی در منطقه بیان کرد.

کد خبر: ۸٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha