۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
لزوم اعطای تسهیلات ویژه برای اشتغال در روستاهای ایلام
استاندار ایلام تاکید کرد؛

لزوم اعطای تسهیلات ویژه برای اشتغال در روستاهای ایلام

ایلام- استاندار ایلام بر لزوم اعطای تسهیلات ویژه برای اشتغال در روستاهای استان تاکید کرد و گفت: مشکلات بیکاری نیازمند توجه است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمد نوذری در دیدار با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه های مختلف خواستار توجه بیش از پیش دولت به استان به ویژه در اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام شد و گفت: تا پایان دولت با تمام توان طرح های نیمه تمام استان را دنبال خواهیم کرد و در این میان برخی پروژه ها که در وضعیت استان تاثیرگذاری مضاعفی دارند نیازمند توجه بیشتر است.

وی در ادامه بیان کرد: در این زمینه اتمام دو طرح بزرگ و نیمه تمام احیای اراضی و سامانه گرمسیری در حوزه کشاورزی می‌تواند باعث تحول بزرگی در توسعه و اشتغال استان شود که برای این مهم نیازمند تزریق اعتبارات لازم از صندوق توسعه ملی هستیم.

نوذری در ادامه از ضرورت توجه به زیرساخت های اربعین استان باتوجه به پوشش ۶۵ درصدی زوار گفت و تصریح کرد: امروز برای تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام در این مقوله مهم نیازمند اهتمام ویژه دولت هستیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از خدمات حوزه معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری خواستار تداوم این مساعدت ها شد و گفت: امروز خوشبختانه با توجه به وحدت و همدلی بین مجموعه کارگزاران نظام در استان و مشارکت نهادها و بنیادهای مختلف در امر محرومیت زدایی استان هم افزایی ایجاد شده است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره مسائل و مشکلات بیکاری در استان خواستار اعطای تسهیلات ویژه در این زمینه شد و گفت: با توجه به محرومیت های گسترده استان بویژه در مناطق روستایی خواستار مساعدت لازم در اجرای طرح ها و پروژه های مهم به ویژه در حوزه اشتغال روستایی هستیم.

 در ادامه این نشست جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نسبت به مسائل مطرح شده از طرف استاندار ایلام دستورات لازم را صادر کرد.

کد خبر: ۸۹٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha