۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
در دولت بعدی فقط کارمند دانشگاه شریف خواهم بود| علاقه ای به کار سیاسی ندارم
وزیر نیرو در گفتگو با بازار:

در دولت بعدی فقط کارمند دانشگاه شریف خواهم بود| علاقه ای به کار سیاسی ندارم

اردکانیان، وزیر نیرو با بیان اینکه در دولت بعدی فقط کارمند دانشگاه شریف خواهم بود و علاقه ای به کار سیاسی ندارم، گفت: در دوران تحریم و جنگ اقتصای دینم را به هموطنانم ادا کردم.

بازار؛ گروه انرژی: روزشمار تاریخ برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ آغاز شده است. در شرایطی که حدود یک ماه تا برگزاری انتخابات و و مشخص شدن رییس دولت بعدی باقی مانده، وزرای کابینه حسن روحانی یکی پس از دیگری می گویند که در دولت بعدی دیگر حاضر به پذیرش سمت اجرایی و دولتی  نخواهند بود. بعد از اینکه بیژن زنگنه اعلام کرد که در دولت بعدی از فعالیت دولتی بازنشسته خواهد شد، حالا دیگر وزیر حوزه انرژی هم چنین ادعایی را مطرح می کند.

«رضا اردکانیان» وزیر نیرو در گفتگو با بازار می گوید که در دولت بعدی فقط کارمند دانشگاه شریف خواهم بود و علاقه ای به کار سیاسی ندارم.

خدا را شُکر که این توفیق را داشتم که به ویژه در دوران تحریم و جنگ اقتصادی دین خود را به هموطنان خود ادا کنم

او با بیان اینکه در شرابط تحریمی، ایفای تعهدات کار ساده‌ای نیست، ادامه داد: اما خدا را شُکر که این توفیق را داشتم که به ویژه در دوران تحریم و جنگ اقتصادی دین خود را به هموطنان خود ادا کنم. این توفیق به نحو احسن برایم فراهم شد و آنچه در توان داشتم را اجرا کردم.

وزیر نیرو همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مردم ایران مستحق بهترین خدمت‌ رسانی‌ ها هستند. تک تک همکاران من در وزارت نیرو، قدر بزرگی فرصتی که برای خدمت‌رسانی به مردم در اختیارشان قرار گرفته است را می‌دانند.

اردکانیان با بیان اینکه حدود ۱۴ سال از دانشگاه خودم(صنعتی شریف) به دور بودم، افزود: بعد از ۴۰ سال کار اجرایی زمان این رسیده که از مجال و مهلت باقی مانده برای انتقال تجربیات خود به نسل جوان استفاده کنم.

کد خبر: ۸۹٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha