۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
واگذاری استقلال و پرسپولیس را ضرورت می‌دانیم
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس را ضرورت می‌دانیم

پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اقدام مسئولان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران باید به حفظ مسائل مالی و گردش درست اجرایی آن‌ها منجر شود.

به گزارش بازار، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست این کمیسیون با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره خصوصی‌سازی و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران گفت: خصوصی سازی را ضرورت می‌دانیم و لازم است این اتفاق رخ دهد. وی گفت:، اما اقدامات باید قانونی باشد و با توجه به اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس از نیازهای جامعه هستند، اقدام مسئولان باید منجر به حفظ احساس امنیت بیش از ۶۰ میلیون طرفدار داخل کشور و همچنین حفظ مسائل مالی و گردش درست اجرایی آن‌ها شود.

پژمانفر بابیان اینکه بخشی از توضیحات وزیر ورزش و جوانان در نشست با کمیسیون اصل ۹۰ باید مستند و مکتوب شود، افزود: با توجه به شرایط و وضعیت بورس، مقداری نگرانیم نحوه واگذاری نتواند مسائل را حل و فصل کند که در نتیجه، بخشی از مسائل را در جلسات دیگر و بخشی را به صورت مکتوب پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون اصل ۹۰ شکایاتی از طرز کار وزارت ورزش و جوانان در نحوه واگذاری دو تیم یاد شده و اقدامات صورت گرفته در این باره دریافت کرده است، گفت: کمیسیون به موضوع واگذاری و خصوصی سازی ورود کرده است و کارشناسان ما مسائل مختلفی را در این زمینه مطرح کردند.
 

کد خبر: ۸۹٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha