۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی تصویب شد
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی تصویب شد

خدابخشی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب طرح تحقیق و تفحص از پرداخت و دریافت حقوق های نامتعارف و نجومی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح نشست عصر امروز (سه شنبه ۲۸ اردیبهشت) کمیسیون متبوع خود گفت: با حضور انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری استخدامی کشور درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق های نامتعارف و نجومی بررسی شد.

وی ادامه داد: در این جلسه رسیدگی به درخواست جمعی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ با موضوع استنکاف دولت از ساماندهی سامانه ثبت حقوق و مزایا بررسی و بعد از رأی گیری، این درخواست به تصویب کمیسیون نرسید.

خدابخشی افزود: بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان جهت انجام تحقیق و تفحص از عملکرد دولت درخصوص اجرای قانون تامین کالاهای اساسی و تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی و قوانین حقوق و دستمزد در این جلسه بررسی و در نهایت به تصویب کمیسیون برنامه و بودجه رسید.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: همچنین در بحث رسیدگی به درخواست جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از پرداخت دریافت و پرداخت حقوق های نامتعارف و نجومی، انصاری اعلام کرد که پیش از این با کمک دیوان محاسبات حدود ۲۳ میلیارد تومان از محل حقوق های نجومی به خزانه دولت بازگردانده شده، اما در نهایت بعد از بحث و بررسی ها، انجام این تحقیق و تفحص نیز به تصویب اعضای این کمیسیون رسید.

کد خبر: ۸۹٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha