۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
لزوم تسریع شرکت آب منطقه ای در اجرای طرح تامین ضربتی آب شهر همدان
فرماندار همدان خواستار شد:

لزوم تسریع شرکت آب منطقه ای در اجرای طرح تامین ضربتی آب شهر همدان

همدان - محمدی، فرماندار همدان بر لزوم تسریع شرکت آب منطقه ای در اجرای طرح تامین ضربتی آب شهر همدان تاکید کرد.

محمدعلی محمدی در حاشیه برگزاری شورای حفاطت از منابع آب همدان که با دستور کار طرح تامین ضربتی آب شرب شهر همدان و بررسی مشکل آب شرب تعدادی از روستاها تشکیل شد؛ در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و منابع آب در اختیار طرح تامین ضربتی آب شرب شهر همدان در دستور کار آب منطقه ای استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با همکاری شرکت آبفا هفت حلقه چاه جدید حفر شد و انتقال آب از این چاهها، رودخانه دره مرادبیک و چاه های اجاره ای بخش خصوصی به عنوان یک طرح ضربتی مد نظر قرار گرفت و با حمایت استاندار بخشی از اعتبارات مورد نیاز آن تامین شد.

محمد علی محمدی با تاکید بر تسریع آب منطقه ای استان همدان در اجرای این طرح یادآور شد: با توجه به آخرین مصوبات و هماهنگی های انجام شده ضرورت دارد کار اجرایی این طرح آغاز شود و آب منطقه ای باید در این خصوص پاسخگو باشد.

فرماندار همدان با اشاره به جدیت موضوع تامین آب شرب مرکز استان همدان عنوان کرد: تاخیر در اجرای این طرح می تواند جمعیت ۷۰۰ هزار نفری شهر همدان را از اوخر فصل تابستان با مشکل قطعی مکرر آب مواجه کند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب همدان نیز باید متناسب با حجم فرسودگی شبکه توزیع آب شرب شهر همدان برنامه مشخصی برای اصلاح شبکه داشته باشد.

محمدی اضافه کرد: رفع مشکل آب شرب تعدادی از روستاهای تحت پوشش خدمات شرکت آبفا شهرستان نیز با زمانبندی مشخص انجام می پذیرد.

فرماندار همدان یادآورشد: شرکت آب و فاضلاب برای اراه خدمات و فروش انشعاب در روستاهای فاقد پوشش خدماتی این شرکت آمادگی دارد اما این مهم نیازمند همکاری و اقدام از سوی روستائیان است.

کد خبر: ۸۹٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha