۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
تولید محصولات فولادی در مازندران ۸۲ درصد افزایش یافته است
رئیس صمت مازندران:

تولید محصولات فولادی در مازندران ۸۲ درصد افزایش یافته است

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به رشد آمار اشتغال در بخش صنعتی استان گفت: تولید محصولات فولادی در استان ۸۲ درصد رشد یافت.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه میزان سرمایه گذاری و اشتغال در بخش صنعتی استان جهش یافته است، افزود: به رغم تحریم های ظالمانه شاهد جهش و رشد تولید و اشتغال در حوزه صنعتی هستیم.

وی با اظهار اینکه اعتبارات مناسبی برای رونق تولید در استان تخصیص یافته است، افزود: هم اکنون هیچ واحد تولیدی نباید مشکل کمبود نقدینگی یا سرمایه در گردش داشته باشد.

وی میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان را در سال جاری قابل توجه دانست و گفت: در سال جاری بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در بخش صنعتی در استان شروع شده است و ۳۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیز به بار نشسته است.

قوانلو با اظهار اینکه میزان سرمایه گذاری صنعتی در سال جاری با رشد ۲۱۳ درصدی روبرو بوده است، افزود: با تکمیل طرح های در دست اجرا برای بیش از هزار و ۱۰۰ نفر در حوزه صنعتی اشتغال ایجاد می شود.

رئیس سازمان صمت مازندران با عنوان اینکه در حوزه مختلف صنعتی با رشد تولید روبرو هستیم، افزود: در زمینه تولید محصولات فولادی رشد ۸۲ درصدی را کسب کرده ایم.

وی یادآور شد: خوشبختانه امسال ۹ واحد صنعتی در استان بهره برداری شد و سرعت و جهش تولید نیز شتاب گرفته است.

کد خبر: ۸۹٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha