۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
انتقاد از کسر اقساط بدون اجازه مشتری در شرایط فعلی
موسوی‌لارگانی مطرح کرد:

انتقاد از کسر اقساط بدون اجازه مشتری در شرایط فعلی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از کسر اقساط بدون اجازه مشتری در شرایط فعلی گفت: مشتریان نباید برای اجرای یک مصوبه خود را با یک بانک درگیر کنند بنابراین بانک مرکزی با متخلفان برخورد جدی کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی، با اشاره به شانه خالی کردن بانک‌ها از مصوبات حمایتی بانک مرکزی در شرایط کرونایی کشور گفت: یکی از دلایلی که مصوبات بانک مرکزی به درستی اجرا نمی‌شود، عدم حضور مسئولانی در جلسات است که باید نسبت به مسایل ورود داشته و اعلام نظر کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه البته مصوبات بیشتری در بحث حمایت از مردم در شرایط کرونایی وجود داشته که به درستی اجرا نشده است، افزود: مصوبه‌ای دیگر درباره ممنوعیت زدن بنزین توسط رانندگان در جایگاه‌های پمپ بنزین وجود داشت که اکثر مسئولان در جایگاه‌های سوخت زیر بار این مصوبه نرفتند و اعلام کردند چرا باید جان رانندگان از ما مهمتر باشد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با تاکید براینکه بانک‌ها نباید با وجود مصوبه بانک مرکزی مبنی بر ارائه مهلت به وام‌گیرندگان، اقساط تسهیلات را از حساب مردم بدون اجازه کم می‌کردند، تصریح کرد: متاسفانه مشکل اصلی در این میان قاطع نبودن مسئولان تصمیم‌گیرنده و نظارت جدی بر اجرای مصوبات است، اگر بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار قاطعانه مصوبه‌ای دارند چرا باید یک بانک این مصوبه را اجرا نکند؟

وی ادامه داد: بانک مرکزی باید در این شرایط از حیثیت خود دفاع کند زیرا مشتری که نباید برای اجرای یک مصوبه خود را با یک بانک درگیر کند بنابراین بانک مرکزی با متخلفان برخورد جدی کند.

موسوی‌لارگانی اظهار داشت: اکنون عدم اجرای بسیاری از مصوبات ادارات هم در شرایط فعلی کشور صدای مردم را درآورده است، اکثر افراد در حوزه انتخابیه من کشاورز هستند و طی تماس‌های متعددی شاکی بودند، چرا با وجود آنکه اعلام شده برق منازل و شرکت‌ها در صورت اخطار برای بدهی اسفند و فروردین ماه قطع نمی‌شود اما قطع شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: متاسفانه این مسایل ناشی از خانه‌نشینی برخی مسئولان است که تمام مسئولیت‌ها را برعهده وزیر بهداشت قرار داده و آقای نمکی هم توان مدیریت همه مسایل را ندارند.

کد خبر: ۸٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha