۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
آغاز مجدد عملیات اجرایی پروژه کنارگذر غربی همدان
نماینده مردم همدان در مجلس خبر داد:

آغاز مجدد عملیات اجرایی پروژه کنارگذر غربی همدان

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از شروع مجدد عملیات اجرایی پروژه کنارگذر غربی همدان خبر داد و گفت: این پروژه تامین اعتبار شده و اجرای مجدد آن آغاز شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با اشاره به آغاز به کار مجدد عملیات پروژه کنارگذر غربی اظهار کرد: پس از مذاکراتی که با سازمان برنامه و بودجه انجام شد اعتبار این پروژه تخصیص یافت و استارت مجدد شروع پروژه نیمه‌تمام کنارگذر غربی زده شد.

وی عنوان کرد: ماشین‌های سنگین که از مبدا تهران به مقصد کردستان و کرمانشاه حرکت و از همدان عبور می‌کنند زیرساخت‌های حمل و نقل جاده ای استان را تخریب می‌کنند که با اتمام پروژه کنارگذر غربی از حیف و میل بیت‌المال جلوگیری می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مزایای این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: کاهش زمان سفرهای برون‌شهری، کاهش آلودگی‌های صوتی، مزایای زیست‌محیطی، کاهش استهلاک وسایل نقلیه عبوری، کاهش تصادفات، آرامش خاطر در هنگام سفر و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی، کاهش طول مسیر و مشکلات ناشی از عبور خودروهای سنگین در داخل شهر همدان است.

وی گفت: این پروژه به طول ۲۷.۵ کیلومتر حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۹ کیلومتر از این مسیر آسفالت‌ریزی شده است.

کد خبر: ۸۹٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha