۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای تهران
استاندار تهران خبر داد

اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای تهران

محسنی بندپی، استاندار تهران از اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای کسب و کارهای تهران در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش بازار، انوشیروان محسنی بندپی گفت: در خصوص حمایت از کسب و کارها در ایام کرونا، حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات به استان تهران اختصاص داده شده تا کمکی باشد برای بنگاه‌های اقتصادی، صنوف و مشاغل که در اثر کرونا درگیر مشکلات اقتصادی شده اند.

وی افزود: ما نسبت به دریافت تقاضای کسبه برای حمایت در دوران کرونا و کمک به آن‌ها اقدام کنیم، این حمایت‌ها شامل تمدید بازپرداخت‌های آن‌ها در امور مالیاتی و تأمین اجتماعی است ضمن اینکه، حتی چک‌هایی که تا ۲۰ اردیبهشت داده اند خود به خود به تعویق می‌افتد و تسهیلات بانکی هم در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اینکه بگوییم به صنف‌های بسته‌های حمایتی بلاعوض می‌دهیم این طور نیست، اما در تمدید بازپرداخت‌های آن‌ها در امور مالیاتی، امور و تأمین اجتماعی و حتی چک‌هایی که تا ۲۰ اردیبهشت داده اند خود به خود به تعویق می‌افتد و تسهیلات بانکی هم در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

محسنی بندپی درباره افراد جامانده از واکسیناسیون در زمان بندی‌های مشخص، گفت: هر کسی که بر اساس دستورالعمل‌ها و سند ملی واکسیناسیون، مستحق دریافت واکسن باشد، سهمیه اش حفظ می‌شود.

وی افزود: برخی به دلیل ابتلای به کرونا درزمان بندی واکسن نزده اند، چون باید بازه زمانی مشخصی از زمان ابتلا تا بهبودی کامل بگذرد، عده‌ای هم هنوز اطلاع کافی برای زمان بندی واکسیناسیون پیدا نکرده اند، برای این افراد مشکلی در دریافت واکسن وجود ندارد و در زمان بندی واکسیناسیون که اعلام کرده ایم ۸۰ سال به بالا واکسن دریافت کنند، افرادی هم که در آن بازه زمانی واکسن نزده اند می‌توانند در گروه سنی ۷۵ به بالا قرار بگیرند و واکسن بزنند.

کد خبر: ۸۹٬۰۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha