۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
سرعت سرمایه‌گذاری در حوزه آی‌.تی آذربایجان شرقی باید افزایش یابد
استاندار آذربایجان شرقی:

سرعت سرمایه‌گذاری در حوزه آی‌.تی آذربایجان شرقی باید افزایش یابد

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سرعت سرمایه‌گذاری در حوزه آی‌.تی استان باید افزایش یابد، گفت: اگر زیرساخت‌ها در این حوزه فراهم نبود در دوران کرونا با مشکلات بسیاری روبرو می‌ شدیم.

به گزارش بازار به نقل از استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با مدیران زیرمجموعه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار داشت: بر اساس گزارش ارائه شده کارهای بسیار مهمی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان انجام شده است.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کارها، اظهار کرد: اکنون در دنیا حوزه دیجیتال و الکترونیک همه چیز را احاطه کرده است و اگر نتوانیم هماهنگ با دنیای امروز حرکت کنیم پس روی خواهیم کرد.

پورمحمدی با تاکید براینکه باید سرعت سرمایه‌گذاری در این بخش افزایش یابد، افزود: ایراداتی وجود دارد ولی اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اکنون همه کارها از طریق فضای مجازی در حال انجام است و دنیای امروز عصر اطلاعات و ارتباطات است، اضافه کرد: کسب و کارهای بسیاری در حوزه فضای مجازی و اینترنت فعال هستند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه حوزه اینترنت بسیار مهم و استراتژیک است، اظهار کرد: اکنون راه حل کنترل ترافیک و حفظ محیط زیست، کاهش تردد و انجام کارها به صورت اینترنتی است.

وی ادامه داد: رضایت مردم بسیار اهمیت دارد و بایستی با افزایش مشترکان این حوزه، هزینه ها نیز کاهش یابد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رقابت بین شرکت های فعال در این حوزه برای ارائه خدمات ارزان و بهتر باید افزایش یابد؛ خاطرنشان کرد: دنیای فعلی دنیای مشتری مداری است و شرکت های ارائه دهنده خدمات باید نسبت به کسب رضایتمندی مشتریان خود بیش از پیش توجه کنند.

وی تاکید کرد: شرکت زیرساخت باید وسیع تر کار کند و کاهش سرعت و یا قطع اینترنت در استان هیچ توجیهی ندارد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه کسب و کارهای بسیاری در حوزه دیجیتال و فضای مجازی فعال هستند که روز به روز در حال افزایش هستند، گفت: کیفیت و قیمت خدمات ارائه شده باید برابری کند.

کد خبر: ۸۸٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha