۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری در دستور کار ملی حفاری

طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری در دستور کار ملی حفاری

گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: مباحث اجرایی طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری صنعت نفت در این شرکت در حال بررسی است.

به گزارش بازار به نقل از شانا، حمیدرضا گلپایگانی در نشستی تخصصی که به این منظور برگزار شد، گفت: این طرح نیمه دوم پارسال برای نیروهای پیمانکاری شاغل در پیمان‌های مستمر غیرپروژه‌ای مطابق بخشنامه وزیر نفت و دستورعمل اجرایی بخشنامه ارائه شد.

وی افزود: اجرای این طرح در شرکت ملی حفاری با توجه به ساختار سازمانی، ماهیت کار عملیاتی براساس استانداردهای بین‌المللی و اختصاصی بودن برخی سمت‌ها در صنعت حفاری، نیاز به واکاوی و بررسی کارشناسی بیشتر دارد که در رایزنی میان مدیریت منابع انسانی شرکت با این حوزه در شرکت ملی نفت ایران ابهام‌های طرح بررسی شده تا رضایتمندی مجموعه کارکنان عملیاتی به نحو مطلوب مدنظر واقع شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از مدیریت‌های منابع انسانی، مالی، حقوقی و پیمان‌ها و اداره ساختار و بهره‌وری شرکت خواست تا ظرف یک هفته با هم‌افزایی مدیریت‌های عملیات و فنی و مهندسی، نظرات کارشناسی نهایی خود را درباره شتاب‌بخشی در اجرای طرح ارائه کنند.

گلپایگانی طرح طبقه‌بندی مشاغل در صنعت نفت را مهم عنوان و اظهار کرد: از مزایای این طرح ایجاد نظام یکپارچه در سیستم پرداخت دستمزد، انضباط مالی و اداری، صیانت از حقوق کارکنان و سرمایه‌های انسانی و... با توجه به راه‌اندازی سامانه اطلاعات پیمانکاران نیروی انسانی صنعت نفت (ساپنا) خواهد بود.

شایان یادآوری است در این نشست تخصصی معاونان مدیرعامل در عملیات و خدمات فنی و مهندسی، مدیران منابع انسانی و مالی و کارشناسان اداره‌های مرتبط گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده در این زمینه ارائه و پیشنهادها و نظرهای خود را برای اجرای مطلوب طرح به‌نحوی‌ که رضایت ذی‌نفعان را تأمین کند، مطرح کردند.

کد خبر: ۸۸٬۶۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha