۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
چگونگی رفع تحریم‌ها بسیار مهم است
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

چگونگی رفع تحریم‌ها بسیار مهم است

جلیلی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزدها باید برنامه‌های خود را به مردم اعلام کنند و بگویند چه برنامه‌هایی دارند.

به گزارش بازار، سعید جلیلی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: در آستانه یک انتخابات مهم هستیم، این تصمیم و انتخاب برای ۴ سال کشور مهم است، چرا که در ۸ سال گذشته راه‌های بسیاری غلطی در کشور انجام شد که فشارها را بر مردم افزایش داد.

وی گفت: امیدوارم عرصه اقناع مردم برای برنامه‌ها هموار باشد و من فکر می‌کنم مردم خودشان باید فضای انتخابات را رعایت کنند، مردم به مانند کسانی هستند که نامزدهای انتخاباتی باید برنامه خود را به آن‌ها ارائه دهند.

جلیلی افزود: در این عرصه رقابت‌هایی که صورت می‌گیرد مهم است و از آن مهمتر پاسخ‌هایی است که داده می‌شود.

وی گفت: فضای انتخابات نباید جایی باشد که مسائل فرعی جای مسائل اصلی را بگیرد، امروز مسائلی، چون اشتغال و اینکه چگونه تحریم‌ها را می‌شود برطرف کرد بسیار مهم است، از این رو نامزدها باید به مردم برنامه‌های خود را به مردم اعلام کنند و بگویند چه برنامه‌هایی دارند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری افزود: در این انتخابات نباید لفاظی‌ها بر مسائل اصلی مردم برتری پیدا کند، چرا که نمایش نمی‌تواند جای کار اصلی را بگیرد، چرا که اگر ما به کار نرسیم نمایش تبدیل به کار می‌شود و برای مردم سودی ندارد.

وی گفت: در فضای انتخابات نباید کسانی با حرف‌های سست و تمایلات مقطعی فضای انتخابات را از مسیر اصلی خارج کنند.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در ۴ سال آینده نباید حرکت کشور به شکلی باشد که پیشرفتی در کار نباشد از این رو باید در عرصه انتخابات به یک رویکرد دقیق برسیم.

کد خبر: ۸۸٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha