۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
 دولتمردان نه علم اقتصاد دارند، نه از اقتصاددانان استفاده می‌کنند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دولتمردان نه علم اقتصاد دارند، نه از اقتصاددانان استفاده می‌کنند

رضایی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: فضای ایران از فلسفه بافی دولت آسیب دیده است، چرا که اقتصاد یک علم و دانش است و دولتمردان نه علم اقتصاد دارند و نه از اقتصاددانان استفاده می‌کنند.

به گزارش بازار، محسن رضایی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که با توجه به ثبت نام آقای رییسی آیا به نفع ایشان کنار خواهید رفت؟ گفت: جبهه انقلاب با قدرت وارد عرصه شده و به راه خود ادامه می‌دهد و ملاک برای ما رای مردم است و رای مردم تعیین کننده خواهد بود.

وی گفت: با همه اخلاق و برادری که با ایشان دارم، این بار پرده پوشی نخواهیم کرد و همه چیز را صادقانه به مردم خواهیم گفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما به یک تحول عظیم ساختاری و اداری از بالا تا پایین دست خواهیم زد.

محسن رضایی گفت: فضای ایران از فلسفه بافی دولت مردان آسیب دیده است، چرا که اقتصاد یک علم و دانش است و دولتمردان نه علم اقتصاد دارند و نه از اقتصاددانان استفاده می‌کنند.

وی افزود: من در دوره قبل که وارد عرصه رقابت شدم همان جا گفتم که این کلیدهای بی خاصیت هیچ دری را باز نمی‌کند، اما این هزار تومانی را از ارزش می‌اندازد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این دولتمردان در پاستور می‌نشینند و مردم را در کرونا رها می‌کنند در حالی که برچیدن کرونا جهاد می‌خواهد و اگر این دولتمردان مردم را رها می‌کنند، ما ان شاء الله دولتی تشکیل خواهیم داد که مردمی باشد.

وی افزود: در مسئله بورس که خسارت عظیمی به وجود آورده است، به علت عدم اطلاع رسانی درست و اقداماتی که بوده که برخی‌ها انجام دادند و بورس را به اینجا رساندند که ما با تشکیل صندوق‌های حمایتی اعتماد را به بورس برمی گردانیم.

رضایی گفت: برای درست شدن اوضاع مملکت دولتی نیاز هست که با روحیه جهادی و فداکارانه خودش را فدای ملت کند نه این که ملت فدای دولت شود و آمده ایم که خود را فدا کنیم.

کد خبر: ۸۸٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha