۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
برای تغییر حکمرانی اقتصادی کشور برنامه دارم
رئیس کل بانک مرکزی:

برای تغییر حکمرانی اقتصادی کشور برنامه دارم

همتی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه‌ای برای تغییر حکمرانی اقتصادی کشور دارم که می‌توانیم بسیاری از تحولات در زمینه اقتصادی کشور به وجود آوریم.

به گزارش بازار، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: مترصد بودم ببینم دوستانی که برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند در زمینه اقتصادی چه برنامه دارند، به همین خاطر هم اواخر آمدم تا در مورد مسائل اقتصادی برنامه‌های خود را با مردم در میان بگذارم.

همتی گفت: مردم ما لیاقت شرایط زندگی بهتر، رفاه و امنیت شغلی و اطمینان از آینده فرزندان خود را دارا هستند که این مسئولیت ما را زیادتر می‌کند.

وی افزود: با توجه به تجربه طولانی و بینش اقتصادی‌ای که دارم می‌توانم در این مسیر وارد شوم و تکلیفی را که بر عهده ماست، ادا کنم.

همتی همچنین گفت: برنامه‌ای برای تغییر حکمرانی اقتصادی کشور دارم که می‌توانیم بسیاری از تحولات در زمینه اقتصادی کشور به وجود آوریم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع کسی در انتخابات کناره‌گیری خواهد کرد؟ گفت فعلا آمدم که مسئولیت بگیرم نیامدم که کناره گیری کنم.

کد خبر: ۸۸٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha